Onko ketään 'raiskannut' oma mies?

  • Viestiketjun aloittaja onneksi exä
  • Ensimmäinen viesti
onneksi exä
Ottaa vain kun haluaa, ilman lämmittelyjä, nukkuessa.
Minua on, exäni. Monta kertaa myös aikoinaan eron jälkeen kun elatusrahoja toi. lopulta siirsin kunnalle elatusmaksut.
 
hyi
nuorempana koettu samaa silloisen narsisti-poikaystävän taholta. Väitti että on itsekin ollut unessa, mutta ihme kyllä liukkaria oli joskus "unissaan" muistanut laittaa... Olisi pitänyt tajuta tehdä rikosilmoitus silloin, nyt 10v myöhemmin ei paljon auta :(
 
eteläsaari
mä oon pannu mun miestä niin että hän ei halua. useastikin. oon saanut munan pystyyn ja siihen päälle vaan. yleensä olen sanonut että otan vain vähän. sitten lopetan kesken. yleensä tähän mennessä on mieskin innostunut ja haluaa jatkaa. mutta en sanoisi että olen raiskannut, hyväähän minä vain. hyvältä on tuntunut miehestä, on pyytänyt jatkamaan.
 
vieras
On useastikin. :( Mies on narsisti ja muutenkin väkivaltainen. On nykyään kylläkin ex ja minä onnellinen, kun ei koko ajan tarvitse pelätä, koska äijän tekee mieli... Hän siis otti just silloin kun halusi ja jos pisti hanttiin / ei tehnyt itse mieli, raiskasi surutta.
 
onneksi exä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On useastikin. :( Mies on narsisti ja muutenkin väkivaltainen. On nykyään kylläkin ex ja minä onnellinen, kun ei koko ajan tarvitse pelätä, koska äijän tekee mieli... Hän siis otti just silloin kun halusi ja jos pisti hanttiin / ei tehnyt itse mieli, raiskasi surutta.
Voi kuinka saman kuuloista, vaikkei väkivaltainen ollutkaan. Luulin sen kuuluvan avioliitollisiin velvoksiin, kunnes tajusin
 
vierailija
Tänään aamulla koettua... Heräsin ja mies oli sitä vailla, itse ei tehnyt tippaakaan mieli, olo ahdistunut edellisen päivän riidoista. Alakerta täysin kuiva ja pissitti kuten aamulla yleensä... Ukko kiimaisena lääppi ja kielsin kerta toisen jälkeen. Olin nousemassa ylös ja siihen samaan hän totesi että ai haluatkin näin päin, selvä.. Kun olin selältäni nousemassa ylös. Kielsin montakertaa. Ei auttanut. Tunki itsensä sisään väkisin. Olin niin kuiva että luulin että olisi tajunnut vaan ei. Pani kun hullu ja itkin jo kun sattui niin paljon. Vihdoin irtaantui mutta kun ei ollut saanut vielä käänti minut ympäri ja sama meno jatkui. Ehkä vartin. Ei saanut hän ja pääsin irti. Olen nyt illalla yksin kotona ja paikat totaalisen kipeät. En uskaltanut mennä pissille kun monen tunnin päästä. Kirvelee ja sattuu. En ole puhunut sanaakaan ukolle enkä tiedä miten asiassa edetään.
 
vierailija
No voihan helvetti mikä tilanne :-(
Millainen aviomies hän on muissa toimissaan?
Hän raiskasi sinut, siitä ei ole epäilystäkään, mutta se mitä teet jatkossa riippuu hieman millainen mies on muuten aviomiehenä.
Jos muutenkin kusipää, niin tee rikosilmoitus (parasta olisi ollut tehdä heti tapahtuman jälkeen) ja laita avioeropaperit vetämään.
Jos asunto sinun nimissäsi, heitä tyyppi ulos joidenkin tuttujesi, sukulaistesi avustuksella ja vaihda samalla lukkkojen sarjoitus.
Jos miehesi on muissa toimissaan hyvä, mallikelpoinen, siedettävä kumppani, sinun on jotenkin saatava hänelle jakeluun, että tämä oli sitten viimeinen kerta ja seuraavasta seuraa ero.
Ehkä parasta olisi siinäkin tapauksessa tehdä asiasta rikosilmoitus, sillä miehesi ei ehkä ymmärrä kuinka väärin toimi sinua kohtaan ja kuulustelut ja oikeudenkäynti saavat hänet ymmärtämään tekonsa vakavuuden.
Voi johtaa kyllä eroon tämä tapa.
Toinen vaihtoehto on, että haet avioeroa ja annat miehellesi sen 6 kuukautta aikaa selvittää omaa päätään, korvata jollakin tavalla kärsimäsi vääryys ja jos hän osoittaa 6 kuukauden aikana ymmärtävänsä tekonsa sikamaisuuden, voitte EHKÄ jatkaa liittoanne.
 
vierailijaff
No voihan helvetti mikä tilanne :-(
Millainen aviomies hän on muissa toimissaan?
Hän raiskasi sinut, siitä ei ole epäilystäkään, mutta se mitä teet jatkossa riippuu hieman millainen mies on muuten aviomiehenä.
Jos muutenkin kusipää, niin tee rikosilmoitus (parasta olisi ollut tehdä heti tapahtuman jälkeen) ja laita avioeropaperit vetämään.
Jos asunto sinun nimissäsi, heitä tyyppi ulos joidenkin tuttujesi, sukulaistesi avustuksella ja vaihda samalla lukkkojen sarjoitus.
Jos miehesi on muissa toimissaan hyvä, mallikelpoinen, siedettävä kumppani, sinun on jotenkin saatava hänelle jakeluun, että tämä oli sitten viimeinen kerta ja seuraavasta seuraa ero.
Ehkä parasta olisi siinäkin tapauksessa tehdä asiasta rikosilmoitus, sillä miehesi ei ehkä ymmärrä kuinka väärin toimi sinua kohtaan ja kuulustelut ja oikeudenkäynti saavat hänet ymmärtämään tekonsa vakavuuden.
Voi johtaa kyllä eroon tämä tapa.
Toinen vaihtoehto on, että haet avioeroa ja annat miehellesi sen 6 kuukautta aikaa selvittää omaa päätään, korvata jollakin tavalla kärsimäsi vääryys ja jos hän osoittaa 6 kuukauden aikana ymmärtävänsä tekonsa sikamaisuuden, voitte EHKÄ jatkaa liittoanne.
Vaikka mies kuinka muuten olisi hyvä mies, niin ei tuollaista tarvitse antaa anteeksi vaan ero samantien ja rikosilmoituksen teko. Ei ole muita vaihtoehtoja
 
vierailija
Moni nainenhan fantasioi siitä, että puoliväkisin otetaan. Olen useemman naisen kanssa tämmöstä leikkiä leikkinyt. Mutta kuitenkin aina se homma on etukäteen sovittu. Ja yleensä esim. hanuriseksissä liukkari etukäteen laitettu. Mutta "no means no" aina mulle. Toisaalta ei oo kukaan nainen sanonut totaalisen "no". Mutta joskus on esim. jätetty yhdyntä väliin ja nainen esim. ottanu vaan suihin jne... Sinällään hassua, että suuhunotto ok, mutta "pidemmälle" ei mennä...
 

Yhteistyössä