Onko ketään joka juo/ on juonut molkosania?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minkä verran päivässä juotte? Itse olen laittanut ruokalusikallisen vesilasiin kerran päivässä, nyt reilu viikon ja en vielä ainakaan ole huomannut mitään... Voisko sitä juoda enemmänkin?

hajukin jo niin järkky,ei pystyis juomaan,molluskojen poistoa varten ostettiin,ei edes pinnallisesti voinut käyttää,lapsi meinas oksentaa.

Mitä annostuksesta sanotaan käyttöohjeissa?

Mä join joskus, laitoin pienen lorauksen vesituoppiin. Se haju on tosiaan järkyttävä, siks ostin sitä toista (finnmolke) tai joku vastaava, ei olltu niin paha. Sitruunaa laitoin sekaan makua ja hajua parantamaan.

Asian vierestä. Mikä on sen valmisteen nimi, jota myydään apteekissa. Sellaista veteen sekoitettavaa nestettä sekin, keltaista. Jonka sanotaan auttavan vaikka mihin, tehostavan aineenvaihduntaa, vähentävän närästystä jne.

Vihreä teksti muovipullon kyljessä. Häiritsee, totaali blackout..

Silloin tällöin kuuriluontoisesti, 1-2 kertaa päivässä, ruokalusikallinen molkosania lasilliseen vettä sekoitettuna. Tehostaa ruuansulatusta ainakin minulla. Maku nyt ei ole mikään hyvä mutta enpä sitä maun vuoksi juokaan :) Pitääkin taas pitkästä aikaa ostaa sitä.