Onko ketään Taivalkoskelta tai sieltäpäin, missä pidetään Havu-partioleiri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti paniikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="gemma";26798162]No voi herranjumala iik ne varmaan kuolee sinne!!!1!!1

t. 13v. partiossa ollut[/QUOTE]

no täällä oli vaan niin paljon salamat ja tuuli kaatanut puita, esim. asuntovaunun päälle joka meni ihan lyttyyn, niin vähän kävi mielessä, että ei taitais teltta pysyä paremmin koossa.

ei taida sun partiovuodet vaikuttaa mitenkään siihen, että erittäin raju ukkonen on hengenvaarallinen?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti paniikissa;26798412:
no täällä oli vaan niin paljon salamat ja tuuli kaatanut puita, esim. asuntovaunun päälle joka meni ihan lyttyyn, niin vähän kävi mielessä, että ei taitais teltta pysyä paremmin koossa.

ei taida sun partiovuodet vaikuttaa mitenkään siihen, että erittäin raju ukkonen on hengenvaarallinen?

munkaan partiovuodet ei ehkä vaikuta mutta mä olen käynyt paikan päällä ja osaan sanoa että siellä on niin tasava männikkö että se ei kaadu mihinkään ja vaikka kaatuiskin niin se on niin kevyttä että ei aihheuta vakavaa vaaraa

Kaveri Taivalkoskelta soitteli juuri mulle tänne Ouluun, ollaankos ihan tulvan valtaamia, kun uutisista oli nähny kuvia. Ei siis siel tosiaankaan oo yhtä paha ja onhan siel joukko aikusia, jotka kyl reagoi, jos sää vaatii jotakin poikkeuksellista toimia. Itse siellä aikoinani oon partioleireillyt 30v sitten ja voin vakuuttaa, ettei syytä huoleen ole.

Yhteistyössä