Onko ketään,joka on kasvattanut tumman hiusvärin pois hiuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja siis tässä tapauksessa tarkoitan vielä sellaista että tummanruskea hiusväri on kerrostunut kunnolla hiuksiin.
Värinpoistoa en aijo laittaa,oma värini on sellainen perus maantienharmaa,nyt muutama sentti juurissa omaa väriä.
Haluan hiusväri kierteestä lopullisesti eroon,joten ainoa vaihtoehto on enää vain pitkäjänteisesti kasvattaa...
Kiva olisi kuulla kokemuksia muilta,kauan kesti että värjätyn osan sai leikattua kokonaan pois,ihan poikatukka pituutta en kuitenkaan halua....

Itse annoin ensin kasvaa n. 5 cm, sitten leikkelin polkkatukkapituuteen kunnes väriä oli haaleasti vain latvoissa. Pari vuotta meni, että väri oli kokonaan pois hiuksista.

Kasvatan parhaillaan, "juurikasvu" menee kai jossain leuan alapuolella. Mun oma väri on kans aika tumma, ja viimeiset värjäyskerrat oli ensin vaalea raidoitus ja sen jälkeen hiusten kasvettua niin että juurikasvulle piti tehdä jotain, laitoin mahdollisimman oman värisen värin. Muualta väri jäi tietysti tummemmaksi, mutta raitakohtiin tuli vähän vaaleampi ruskea, ja oma väri sulautuu niin hyvin että juurikasvua on vaikea huomata, jos ei tiedä että sellaista on :) Jos haluaa lyhyeksi leikata, niin riippuu ihan omien hiusten kasvuvauhdista, miten nopeasti saa sen värin kasvatettua pois. Keskimäärin kai kasvaa sentin kuukaudessa.

Mullon mustat hiukset ja oman värin kans haluisin takasi. 2kk oon nyt ollu värjäämättä, 2 vielä Pitäs olla lisää ja sit leikataa lyhyeks. Mä en kyllä ala pidempään oleen omalla / mustalla värillä, oma sen verran vaalee että näyttää nyt jo melko typerältä :D

Mulla oli sama rupeama vuosi sitten ja omaa hiusväriä oli jo kertynyt n.10cm, kyllästyin ja värjäsin hiukset. Koin hirvittävät jälkituskat värjäyksen jälkeen - pää oli kuin tulessa. Sen jälkeen en ole hiuksiani värjännyt, joten juurikasvua on taas ihan reippaasti. Mutta itselläni on paljon pois kasvatettavaa, hiukset kun on pitkät. Ja ikävä kyllä mulla oman hiuksen ja värjätyn hiuksen ero on selkeä, pitäisi kai käydä kampaajalla värjäyttämässä värjätty osa lähemmäs omaa väriä ja raidoittaa. Leikkaan en minäkään hiuksiani ala.

Mulla suht lyhyet hiukset, värjäysrumba alkoi kyllästyttää, ja päätin kasvattaa omalle värille. Mulla oli lyhyet hiukset, joita värjätty ja vaalennettu, latvat huonokuntoiset. Kun rupesin kasvattamaan väriä pois, värjäsin ensin tumman ruskeaksi, joka on niin paljon lähellä omaa sävyä, kuin latvojen puolesta pystyy (latvat oli tosi tummat) annoin kasvaa n. Polkkatukkamittaan, teetin tukkaan yhden kerran hupulla hieman raitoja, jotta juurikasvun raja ei näy niin selvästi (oma hius keskiruskeaa). Leikkuuttelin sitten välillä latvoja pois, ja kun raitoja ja värjättyä oli enää vähän jäljellä, niin ostin sävyttävän hoitonaamion, joka oli ehkä asteen omaa väriä tummempi, käytin sitä tasoittamaan hiusten väriä jonkin aikaa, siihen saakka kun omaa hiusta oli niin paljon, että ei tarvinnut kyniä hirmuisen lyhyeksi, jotta jäi vaan omaa väriä jäljelle kun leikattiin. Nyt ollut täysin omalla värillä jo yli 6kk, ihanaa kun ei tartte enää värjäillä! Raitoja vois joskus teettää, kattoo nyt :)

Yhteistyössä