Onko ketään joka EI OLISI FB:ssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ole
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En ole

Vieras
Mä en ole. En näe sitä mitenkään hyödylliseksi. Ehkä siinä tapauksessa, jos pitäisi kaveripiirin tarpeeksi pienenä, niin sitten voisikin päivittää kuulumisiaan sinne. En halua, että mulla olisi tyyliin 200 "kaveria" siellä jotka sitten kaikki saisi tietää mitä mulle kuuluu. Ja ainakin monet frendit on jääneet siihen ihan koukkuun että siellä pitää roikkua koko ajan.

Mä hoidan kuulumiset ihan perinteisesti tekstareilla, soittelemalla ja meilaamalla. Ja treffaamalla ihan livenä. Riittää mulle. Kun muutenkin tulee roikuttua netissä niin sitten vielä FaceBookissa. Ei kiitos.

Mä en myöskään ole. Olen kyllä miettinyt kirjautumista oikeastaan siksi että olisi helpompi pitää yhteyttä ulkomailla asuvien ystävien kanssa, mutta loppujen lopuksi olen sitä mieltä että niiden ihmisten kanssa joilla on oikeasti väliä pysytään kyllä yhteyksissä perinteisin keinoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
:wave:
Oon kyllä miettinyt pitäiskö liittyä :whistle:

olen myös miettinyt pitäisikö liittyä. Varsinkin kun nyt olen sinkku niin jos joku vanha ihastus haluaisi löytää minut;)
Mut en myöskään ymmärrä tuota, et siellä on 200 kaveria jostain 20 vuoden takaa.

Peesi..
Ei miula kyllä kavereita oo muutenkaan.
Mitä siellä tehdään ees?Pitää laittaa oma kuva ja jauhaa jaskaa kavereiden kans?Ettiä kavereita vai?

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Peesi..
Ei miula kyllä kavereita oo muutenkaan.
Mitä siellä tehdään ees?Pitää laittaa oma kuva ja jauhaa jaskaa kavereiden kans?Ettiä kavereita vai?

Kai siellä sitä sontaa jauhetaan :D
Ei kai se kuva pakollinen ole ?

Kiva huomata, että on muitakin jotka ei "naamakirjasta" pahemmin välitä...Ajattelin olevani ihan luuseri, kun en jaksa tuollaisia "mainostetaan mun elämää ja kerätään frendejä" -höpöhöpösivuja;)

En ole, enkä liity. Arvostan yksityisyyttä enkä jaa netissä muutenkaan omia asioitani tunnistettavasti. Ei ole edes meseä, en jaksa aina olla tavoitettavissa ja yltiösosiaalisena. Kännykkä riittää.

En ole enkä liity.

Muutama kaveri kyllä on siellä ja olen siihen tutustunut. Tuntuu että itseisarvona on haalia mahdollisimman monta "ystävää" tyyliin tutut ja tutuntutut, työkaverit jne. Ja sit jos joku saa kaverikseen jonkun puolijulkkiksen tai vastaavan, niin sitten ollaan tosi leuhkaa että kun muka tunnetaan tärkeitä ihmisiä. Hohhoijaa sanon minä.

Yhteistyössä