esim. seksistisiä?
Ultramariini 18.01.2009 #3 On, ei sinänsä sisältäen kovin sekstisiä sanoja, mutta sävy on ollut sellainen. Ja ovat olleet kirjoitettu englanniksi :|
On, ei sinänsä sisältäen kovin sekstisiä sanoja, mutta sävy on ollut sellainen. Ja ovat olleet kirjoitettu englanniksi :|
ap 18.01.2009 #4 tytön puhelimeen tuli viesti jossa oli jotain eroottisesta vaatteiden riisumisesta tms. allekirjoittajana marko. tyttö on 2luokkalainen. tyhmyyksissäni ehdin poistaa viestin ennen kuin ehdin ottaa numeron ylös...
tytön puhelimeen tuli viesti jossa oli jotain eroottisesta vaatteiden riisumisesta tms. allekirjoittajana marko. tyttö on 2luokkalainen. tyhmyyksissäni ehdin poistaa viestin ennen kuin ehdin ottaa numeron ylös...
RouvaRajatapaus 18.01.2009 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini: On, ei sinänsä sisältäen kovin sekstisiä sanoja, mutta sävy on ollut sellainen. Ja ovat olleet kirjoitettu englanniksi :| Click to expand...
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini: On, ei sinänsä sisältäen kovin sekstisiä sanoja, mutta sävy on ollut sellainen. Ja ovat olleet kirjoitettu englanniksi :| Click to expand...
Borkku 18.01.2009 #6 joskus väärään numeroon lähetettyjä, mut neiti ei avaa niitä yksin jos tulee jostain vaan numerosta vaan tuo luurinsa mulle ja mä katon ne.
joskus väärään numeroon lähetettyjä, mut neiti ei avaa niitä yksin jos tulee jostain vaan numerosta vaan tuo luurinsa mulle ja mä katon ne.