Onko kenenkään palstalaisen lapsi ollut lastenvaatemallina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malliksiko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malliksiko?

Vieras
Omasta lapsestani vain monet sanovat että on sellainen filmaattinen poseeraaja luonnostaan että sopisi johonkin lastenvaatemainokseen. Onhan tuo poika todella söpö, tumma ja isosilmäinen tapaus.. ollut aina melkoinen huomiossa paistattelija, mutta siltikään en haluaisi miksikään malliksi lasta laittaa edes kokeilumielessä. Ajatus on vähän arveluttava. Ehkä olen ennakkoluuloinen..

Onko kellään kokemuksia? Minkä ikäisistä? Oma poikani täyttää pian 4v.

Ei siinä minusta mitään pahaa ole. Harvempi voi Suomessa lapselle niin paljon mallintöitä saada, että siitä tulisi joku rankka juttu. Ihan kiva harrastus jos sellaisen mahdollisuuden saa.

Niin, ajattelin vain että jos jonnekin koekuvauksiin kokeilisi mennä. Poika kun tosiaan aina himoaa että kuvaan häntä hienoissa vaatteissa. Keikoilee kameran edessä kuin mikäkin linssilude. Tuosta piirteestä vaan monet sanoneet että on täydellinen lapsi malliksi. Pelkään että pojasta tulisi jotenkin itserakas malliksi päästessään.

Minun poikaa pyydettiin mallin hommiin mutta kun ei luonteeltaan ole meidan mielesta "sopiva" niin kieltaydyttiin.

Voisithan kokeilla miten se menisi. Eihan siina mitaan meneta. Ei se pelkka mallina olo tee lapsesta itserakasta vaan se kuinka laheiset asiaan suhtautuu.

Mä olin lapsena huonekalumainoksissa mallina! Oli ihan kivaa, mut mä sain ihan surkeat palkat, jotain sisustuskrääsää vain. Ei ekaluokkalaista paljoa napannu sellaiset!

Yhteistyössä