Onko kenenkään muun mies sellainen että mököttää ihan syyttä tai on huonoja päiviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v*ttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v*ttu

Vieras
Tai ei ainakaan kerro syytä? Minun miehellä on taas tämmöinen päivä :( Se ei vaan puhu mitään, ainoastaan pakolliset kuten "käyn kaupassa" jne. mutta muuten ei mitään. Monta kertaa olen taas kysynyt että mikä on ja vastaus on että ei mikään. Selvästi kuitenkin näkee että joku sitä ärsyttää. Jos sitten sille soittaa joku tai joku tulee kylään niin sitten on kyllä taas oma itsensä, tekisi mieli aina vieraiden kuullen möläyttää että kyllähän sitä nyt osataan puhua ja naureskella!

Ja kun mies on tuommoinen niin menee minunkin päivä pilalle, se tässä ärsyttääkin! Että mies saa minutkin ärtyneeksi olemalla tuommoinen. Huomenna se on taas normaali. Tämmöinen se on ollut aina eli ei ole mikään muutos viime aikoina.

Meillä ei mies ole tuollanen, mut mä saatan joskus olla :) Yleensä sitä sit piristyy ku lähtee käymään jossain pois niistä kotinurkista ja 4 seinän sisältä.

Mä oon itse sellainen :ashmamed: Mutta mulla onkin vaikeuksia tunteidenkäsittelyssä ja masennuksen oireita. Ei sillä että se oikeuttais mitään, mutta oon tosi vietävissä tunnetasolle, enkä yleensä yhtään huomaa kuinka vittumainen ihminen olen, ennen kuin mulle sanotaan. Nään vaan ne omat myrskypilvet pään päällä.

Ei mullakaan mitään erityisiä syitä välttämättä ole, väsymystä, stressiä, huonoa oloa..

Oli.
Ja mikään ei ole niin ärsyttävää sitten kun saada se vastaus "ei mikään" kun tosiaankin näkee että joku on...
Tuossapa oli yksi syy miksi erottiin, monien muiden syiden lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oli.
Ja mikään ei ole niin ärsyttävää sitten kun saada se vastaus "ei mikään" kun tosiaankin näkee että joku on...

Ei käynyt mielessä, että miehesi ei heti itsekään tiennyt et mikä ottaa päähän. Aina sitä kun ei itsekään osaa heti kertoa vaan asiaa pitää miettiä et mistä tämä olotila nyt loppujen lopuksi juontaa juurensa. Se kun voi olla jossain vähän syvemmällä ja joku pikkuasia saa sen alakulon aikaan. Yleensä pieni mökötysaika ja miettiminen saa ajatukset oikean murheen jäljille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oli.

Ei käynyt mielessä, että miehesi ei heti itsekään tiennyt et mikä ottaa päähän. Aina sitä kun ei itsekään osaa heti kertoa vaan asiaa pitää miettiä et mistä tämä olotila nyt loppujen lopuksi juontaa juurensa. Se kun voi olla jossain vähän syvemmällä ja joku pikkuasia saa sen alakulon aikaan. Yleensä pieni mökötysaika ja miettiminen saa ajatukset oikean murheen jäljille.

Ei enää siinä vaiheessa kun joka kerta se vastaus oli "ei mikään" ja sitten kuitenkin piti miulle (ja lapsillekin ) kiukutella...

Se on usein iltaisin kiukkuinen, aloittaa tuosa 20 aikaan...
=/
Laiton vihdoin sen lääkäriin ja todettiin masennus ja sai jotain lääkkeitä.
Nyt on ok, kunhan muistaa ottaa ne.

Yhteistyössä