Onko kenenkään mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Murmeli

Vieras
...sellainen, jonka kanssa ei saa "tappelua" aikaisekai?
Mieheni lopettaa puhumisen kokonaan, mikäli aihe on sellainen, josta hän ei tykkää. Eli ei tule riitaa, koska toinen ei puhu..

Kyllä on, meillä samanlainen. Ja luulenpa että moni moni muukin, eiköhän nuo äijät yleensä yritä välttää tappelua, niinkuin luonnossakin kaikki urospuoliset, hih, pörhistelevät ja pullistelevat vaan =) Kait ne miehet on hoksannu että riidan voi hävitäkin...

näin meilläkin mies toimii ja siitäkös vasta suutunkin ja alkaa mulla ääni nouseen ja siinä vaiheessa mies sit ottaa ja lähtee ulos, niin pitkäksi aikaa, et tilanne rauhottuu. :whistle: joskus sitä kestää tunnin ja joskus koko päivän. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2005 klo 10:58 nousukausi kirjoitti:
Kyllä on, meillä samanlainen. Ja luulenpa että moni moni muukin, eiköhän nuo äijät yleensä yritä välttää tappelua, niinkuin luonnossakin kaikki urospuoliset, hih, pörhistelevät ja pullistelevat vaan =) Kait ne miehet on hoksannu että riidan voi hävitäkin...

joo meillähän se on myös näin että yksin pitää mellastaa ;)

Meillä mies hiljenee aina kun alan hermostua. Sitten kerran kun hermostumisen jälkeen kysyin että miksi hän ei koskaan tappele vastaan tai ylipäätään sano mitään kun suutun. Siihen hän sitten viisaana sanoi että " Jos sanon jotain niin se on kuitenkin aina väärin." :laugh: Ja tottahan hän puhuu. Oli vastaus niin tai näin niin silloin kun olen kiukkuinen minulle ei mikään vastaus käy vaan käänän asian helposti miestäni vastaan. Kummallinen tuo ihmisen mieli, mutta tuo ainakin todisti että mieheni osaa käsitellä kiukkuista vaimoa. Sen jälkeen on alkanut itseänikin naurattamaan tuo suuttumus tilani enkä enää pysty kimpaantumaan niin kuin ennen. :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2005 klo 22:28 Juu kirjoitti:
Meillä mies hiljenee aina kun alan hermostua. Sitten kerran kun hermostumisen jälkeen kysyin että miksi hän ei koskaan tappele vastaan tai ylipäätään sano mitään kun suutun. Siihen hän sitten viisaana sanoi että " Jos sanon jotain niin se on kuitenkin aina väärin." :laugh: Ja tottahan hän puhuu. Oli vastaus niin tai näin niin silloin kun olen kiukkuinen minulle ei mikään vastaus käy vaan käänän asian helposti miestäni vastaan. Kummallinen tuo ihmisen mieli, mutta tuo ainakin todisti että mieheni osaa käsitellä kiukkuista vaimoa. Sen jälkeen on alkanut itseänikin naurattamaan tuo suuttumus tilani enkä enää pysty kimpaantumaan niin kuin ennen. :laugh:

Vähän samalla tavalla tuo minun miehenikin vastaa.Mikään ei silloin kelpaa.Suuttumaan häntä ei saa vain harmistuneena tuhahtaa.

samoin meilläkin! mies on sellanen et se ei pahemmin suutu mistään ja mä taas oon aika helposti suuttuva ihminen.. lepyn kyllä aikasta nopeesti sitten.. Mies on sellanen et jso puhe tulee jostai aiheesta minjä hän kokee ns "kiusallisena" nii hän vetää sellasen suojan päälle et on oikeestaa ihan turha puhua ku ei toinen puhu mitään takasin. yksin ei oo kiva mesota! just tää saa mun veren kiehumaan entistä enemmän!!

on taas asioita pinoutunut et täytyypä taas "keskustella"

Moi!

Minulla oli ihan samanlainen mies, kavereilta kuulin lohdutteluja, ettei tarvitse ottaa matseja ja lapsetkin saavat kasvaa RAUHALLISESSA perheessä. Mutta Hei Kanssasisaret, kuka jaksaa katsoa tollaista käytöstä vuosikaudet? Onko perheessä yksi lapsi lisää? Koin liian raskaaksi parisuhteeni ja tämä oli yksi painava syy miksi lopetin suhteen.... enkä ole katunut päivääkään!!!! Niin, miettikää...

Onneksi meillä osataan myös riidellä. Ottaisi pannuun sellanen mies, josta ei olisi vastusta sanallisesti silloin kun sen aika on. Pitää joku ero miehellä ja hiirellä sentäs olla!

No voi kun meillä iskä on kovasti julma sanainen. Sivaltaa kuin nainen suoraan sanottuna. Keräilee minun epävarmuuksiani ja piikittää niillä sitten selkään. Olkaa onnellisia tossukoistanne, teidän ei ainakaan tarvitse varoa sanomisianne ja herkkyytenne paljastamista kun se ei kostaudu!

Yhteistyössä