Minun mies OLI vielä silloin, kun aloimme seurustella ja pikkuhiljaa siinä ensimmäisen vuoden aikana pyristeli noista kuvioista ulos. Kyllä ihmiset voi muuttua. Meillä on oikein hyvä elämä, on talo, lapsia, koiraa, kissaa, vakituiset työt yms, mistä mies ei osannut oikein edes haavella ennen.
Rikosrekisteriä on pahoinpitelyistä, mutta ei ole mikään rikollinen joka olisi ollut linnassa ym Aika usealla on juurikin jotain pahoinpitelyitä nuoruudesta, sellainen kun napsahtaa suht. helposti..
Minunkin ex-mies oli "rikollinen", kun tavattiin. Oli ollut linnassa jo monta kertaa, yhteensä varmaan n. 7 v.
Hänellä oli ollut tosi rankka lapsuus ja siks ajautui alamaailmaan. Rikokset oli lähinnä näpistyksiä, varkauksia, petoksia, yms. Käytti amfetamiiniä, kannabista, lääkkeitä ja alkoholia.
Mutta niin vain rakkaus muutti hänenkin elämänsä ja elettiin yhdessä ihan normaalia elämää.
Mun exä varasti autoista puskureita, lisävaloja, kau'uttimia, soittimia yms mut siitä on 12 vuotta. Olin silloin 18 ja niin oli exäkin. Ollaan erottukin jo 10 vuotta sitten, onneksi!