Onko kenenkään lapsella ollut tukassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Siis kauheeta takkua jota ei ole saatu selvitettyä ei sitten millään? Meidän piti neidin kanssa mennä parturiin ja mentiinkin mutta kun parturilikka sanoi ettei voi tehä mitään muuta kuin leikata se niin neitipä pistikin hanttiin totaalisesti ja riitahan siinä mulle ja tytön välille kehkeytyi jota jatkettiin sitten täällä kotonakin. Että osaa 10-vuotias käyttäytyä kuin pikku kakarat. No, sen verran isompia takkuja leikattiin ja nyt on koko illan sitten hoitosuihkeella, harvalla kammalla ja hiusharjalla saanut melkein kaikki takut hiuksistaan pois. Ei anna mun koskea kun kuulemma sattuu vaikka kuinka ottaisin varovasti mutta kun neiti vie päänsä pois niin totta kai se ottaa kipeää vaikka varovaisesti harjaisikin. Nyt on onneksi kohta takut selvät ja päästään tilaamaan uusi aika parturiin. Huh huh mikä päivä!

Ei ole ollut. Miten teillä sellainen takku pääsi tulemaan? Kaverin lapsen, tytön pitkä tukka sotkeentui sähkövatkaajaan, kun kone oli käynnissä, auts!!! Ja lisään, että meillä on ollut lapsilla aina sen verran lyhyet hiukset, ettei sen takiakaan ole tullut kovin pahoja takkuja, minulla kyllä oli pienenä :ashamed:

Ajan kanssa kun ei ole aiemmin harjannut eikä kammannut hiuksiaan niin syntyi tuollaisia takkuja. Huomenna voin sanoa parturissa että selvitetty on, että tyttö ite selvitti hiuksiensa takut mutta siinä meni kyllä aikaakin monta tuntia mutta pääasia että niitä ei ole enää ja sanoinkin tytölle ettei enää päästä hiuksiaan sellaseen kuntoon ennen parturia niin lupasi sen.

Kannattais vissiin pitää parempaa huolta niistä hiuksista. Jos ei kerran voi huolehtia niistä itse eikä anna äidinkään hoitaa niin sitten poikki vaan. Ei pitkiä hiuksia ilman hoitoa, sano niin.

Meillä tyttö vasta 3v ja minä kerron kauhujuttuja hiirenpesistä päässä, jos ei antaisi millään harjata. Minä tosin harjaan vaikka pakolla ne sitten, mutta ei parane päästää solmuun menemään. Onneksi vähemmän pistää hanttiin.

Meillä 9v likka ei meinaa millään harjata omiaan, sanon että harjaa itte antaa mun harjata tai sit ne leikataan lyhkääseks, tähän mennessä on takut saatu poies, vaikkakin kinan kanssa.

meillä tytöillä ollut aina pitkät hiukset,tolle vanhemmalle tytölle tuli aina yön aikana"kissan imemä" takatukkaan,sitkeellä kampaamisella saatiin se sitten aina aamulla pois..niin ja sotkeutu ton nuoremman tytön pitkät etuhiukset aikoinaan sellaseen pieneen patterikäyttöiseen tuulettimeen,kun liian lähelle naamaansa sitä piti :D

Yhteistyössä