Onko kenellekkään tullut väärää positiivistä klamydiasta?

  • Viestiketjun aloittaja Iinuski
  • Ensimmäinen viesti
Iinuski
Onko kenellekkään tullut väärää positiivistä klamydiasta?
Minulla on otettu vuoden sisään kaksi kertaa tuon klamydian takia virtsanäyte ja ensimmäinen oli negatiivinen ja tämä viimmeisin positiivinen. Miehelläni ja kahdella edellisellä kumppanilla negatiivinen.

En ole pettänyt miestäni ja klamydianhan ei pitäisi mistään verestä tai jos on tyyliin juonut samasta pullosta tarttua niin en tajua mistä se olisi minulle tullut.. Onko muita saman kokeneita paikalla??
 
Iinuski
Minäkin mietin ensin, että onko mies käyny vieraissa, kun positiivinen tuli ja sillä kuitenkin nega ja minulla vain positiivinen niin on tässä saanut takuta.. Vaikka kuitenkin se uskoo sen nyt että en oo vieraissa käynyt.. Eli vain minä syön sen kuurin ja multa ei oteta ku vasta kuukauden päästä se seuraava testi..
 
mie
Mulla!
oli otettu ihan lähiaikoina pari näytettä negoja,sitten yhtäkkiä neuvolan testi näyttikin positiivista vaikka en ollut edes seksiä harrastanut negatestien jälkeen. Koitin tätä selitellä mutta ei,lääkkeet oli syötävä :O
 
turhaan hätääntynyt
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/2069508&am


Em. testien positiiviseen tulokseen EI kannata sokeasti luottaa!!! Jos niillä tulee positiivinen, kannattaa toki ottaa tulos vakavasti ja käydä lääkärin pakeilla / labratesteissä, mutta ei mennä paniikkiin, sillä vääriä positiivisia on tullut jo useita.
 

Yhteistyössä