L
liisi
Vieras
Mun pitkään kestäneet rintakivut saivat tänään diagnoosin: refluksitauti. Onko täällä ketään samaa tautia potevia? Vinkkejä, miten kivut sais kuriin, tietty hankin lääkityksen mutta onko muita keinoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:Jeps,mulla.
Itte aloitin laihdutuskuurin kun palleatyrä todettiin tähystyksessä mikä aiheuttaa refluksin ,en ole tarvinnut Nexiumia enää joulun jälkeen. Rintakivut jatkuvat yhä,tiheälyönteisyys todettiin samalla joka johtuu ilmeisesti refluksitaudista kans,Holter-jonossa olen.
Vältä rasvaisia ruokia ja kahvia =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:Jeps,mulla.
Itte aloitin laihdutuskuurin kun palleatyrä todettiin tähystyksessä mikä aiheuttaa refluksin ,en ole tarvinnut Nexiumia enää joulun jälkeen. Rintakivut jatkuvat yhä,tiheälyönteisyys todettiin samalla joka johtuu ilmeisesti refluksitaudista kans,Holter-jonossa olen.
Vältä rasvaisia ruokia ja kahvia =)
Pitääkö kahvista luopua kokonaan? RAKASTAN kahvia. Muita paheita mulla ei juuri ole, en syö kovin rasvaisia ruokia jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mulla on paha refluksi ja paljon muuta. Ois tosiaan kiva tietää miten kivut ym. oireet saa kuriin. Lääkkeet on muttei niistä oo suurta apua.