onko kenelläkään raskaustesti näyttänyt haamuviivaa jo ennen kuin menkat on myöhässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmu

Vieras
Ite hätähousuna tänään testasin ja selvä haamuviiva tuli :D *hyvä ilmaisu* =) Mietin vaan et voiko näyttääkin väärin kun testasin liian aikaisin? kontrolliviiva kyl tuli ihan oikein :/ Pyhänä kyl teen testin uudelleen. Malttais vaan nyt odottaa!

Mulla näytti esikoisesta jo hyvin varhain etukäteen (Clear Blue) kun olin niin malttamaton ja plussaa näytti! En kylläkään muista enää päivien määrää mutta sen ei todellakaan olisi vielä silloin pitänyt mitään näyttää, olisinkohan ollut viikon etuajassa tms.

Mulla näkyi haamu samana päivänä kun olis kuukautiset pitänyt alkaa. Tai no, ei se ollut edes haamu, vaan ihan selvä toinen viiva.

Mulle sanottiin Tyksissä (kun sain keskenmenon) että apteekin testi ei voi näyttää plussaa jos ei ole raskaana. Mutta negatiivista voi näyttää vaikka oliskin raskaana.

Eli aika vahvasti näyttää siltä että sä odotat vauvaa =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mulla näkyi haamu samana päivänä kun olis kuukautiset pitänyt alkaa. Tai no, ei se ollut edes haamu, vaan ihan selvä toinen viiva.

Mulle sanottiin Tyksissä (kun sain keskenmenon) että apteekin testi ei voi näyttää plussaa jos ei ole raskaana. Mutta negatiivista voi näyttää vaikka oliskin raskaana.

Eli aika vahvasti näyttää siltä että sä odotat vauvaa =) :flower:

Näin minäkin olen kuullut. Kiitos onnitteluista :) Pitää nyt lopettaa ton haamuviivan tarkistaminen. Tuntuu et pitää joka toinen tunti käydä katsomassa et vieläkö mä nään sen viivan siinä tikussa :D

Mulla näytti Apteekin Oma esikoisesta haamuviivaa kp 24/26 virallisen testiajan jälkeen katsottuna (ensin ei siis näkynyt mitään mutta kun muutaman tunnin kuluttua palasin kotiin ja vilkaisin testiä, siinä oli haaleaakin haaleampi viiva).

Yhteistyössä