Onko kenelläkään ongelmana kuumottavat jalanpohjat?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Exällä sellainen ongelma, että varsinkin öisin hänen jalanpohjiaan kuumottaa aivan älyttömästi. Ei nuku jalat peiton alla ja talvisinkin saattaa mennä parvekkeelle tupakille ilman sukkia tai kenkiä. Ei ole mitään ihmeellistä, että kulkee talvisin sandaalit jalassa.

Tyttö ei halua nukkua sukat jalassa ja monesti potkii peiton pois. Koitan välillä tytön jalkoja ja ne ovat aivan lämpöiset. Mietin vain, että onkohan tytöllä sama ongelma kuin isällään. Muutenkin tyttö on hikoamisen suhteen samanlainen kuin isänsä, hikoavat varsikin yöllä paljon päästä.

Mikähän tuollaisen aiheuttaa? Jokin häiriö verenkierrossa? Exäkin toivoo ettei tytöllä olisi samaa vikaa jaloissaan kuin hänellä. Ainakin exän yhdellä siskolla on sama ongelma.

Nimimerkillä: itse nukun aina sukat jalassa, talvella mieluiten mahdollisimman paksut sukat :xmas:

Mulla on, mutta en oo ennen tätä pitänyt sitä varsinaisena ongelmana, mut nyt KYLLÄ =).. Mut siis jalat aina kuumat eikä koskaan peittoa jalkaterien päälle, JA sukat sängyssä on varsinainen kauhistus!

En kyl tiedä mistä johtuu, varmaa verenkierto on osallisena asiaan. Olen pystynyt asian kanssa kuitenkin elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mun miehellä ihan sama juttu :whistle: eikä tykkää siitä ollenkaan. Kotimaassaan kesäkuumalla nukkui jalat kylmän pyyhkeen sisällä

No exäkin monesti kironnut, kun ei meinaa saada nukuttua tuon vaivan takia.

Hällä on todella hyvin toimiva ääreisverenkierto. Mulla on ongelmana kylmät sormet ja varpaat oli sää tai lämpötila mikä tahansa. Jos kehtaisin niin kulkisin kesät talvet villatumput kädessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hällä on todella hyvin toimiva ääreisverenkierto. Mulla on ongelmana kylmät sormet ja varpaat oli sää tai lämpötila mikä tahansa. Jos kehtaisin niin kulkisin kesät talvet villatumput kädessä :D

Eli sulla on päinvastainen ongelma käsissä :whistle: Mutta ei tuokaan varmaan kivaa ole. Mulla kädet pysyy aika hyvin lämpöisenä, mutta sukat on pakko olla yöllä jalassa muuten alkaa vetämään helposti suonta jalanpohjasta. Ja kyllä tulee aika helposti kylmäkin jalkoihin

Yhteistyössä