Onko kenelläkään ollut tällaista vuotoa sektioarvessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti"

Vieras
Sektio tehtiin torstaina ja eilen kotudutiin. Sairaalassa perjantaina ja lauantaina tietystä kohtaa arpea lorahti kunnolla lattialle kudosnesteetä. Sanoivat vaan, että hyvä, kun tulee pois. Sunnuntaina eikä maanantaina ei tullut mitään, mutta äsken röpsähti lattiaale jonkun verran ihan tummaa verta, en ole varma, tuliko se samasta kohtaa, mutta veri oli ollut siellä jonkin aikaa, koska oli niin tummaa. Perjantaina pitäisi poistaa tikit... voiko niitä poistaa, kun tuollaista vuotoa on? Tulehdusarvot olivat eilen ok. Kellään muulla ollut tällaista ja miten kauan tuollaista verinestettä voi kertyä??

Turvotus alkaa pikkuhiljaa arvesta laskea ja noita verevpurkaumia siis voi löytyä. Mut eiköhän se tikkienpoistaja katso sitten tilanteen.
Jos alkaa kuumottaa, punoittaa ja nousee lämpöä niin silloinhan menet sitten lääkäriin.
toisilta leikkaushaavat paranee nopeesti ja toisilla kestää. Se on niin yksilöllistä.

Mulla tuli jonkinverran verta, mutta pidin siinä tikkien poistoon asti semmosta huokoista kangastaitosta ja huuhtelin haavan monta kertaa päivässä. Luulin jo että haava tulehtui kun välillä tikkien välistä tuli semmosta aivan hirveänhajuista vuotoa mutta piti vaan huuhdella vieläkin useammin ja sain kuin sainkin tikit ajallaan pois siitä. vaikka tuntui kyllä ikuisuudelta sekin aika ootella .

Mulla on kans tota kudosnestettä purskahdellu kunnon suihkuna, siinä oli vertakin seassa. Ei kuitenkaan verta pelkälteen oo tullut. Tos vaihees mulla oli jo niitit poissa. Soittele sairaalaan tai neuvolaan jos kovasti mietityttää.

Mulle tehtiin sektio viikko sitten ja loppuviikolla tuli kauhea paineentunne haavan kohdalle. Hetki siitä, verta suihkusi oikein kunnolla lattialle.... tämä on toistunut nyt kaksi kertaa.... haava kuitenkin silmämääräisesti ainakin ummessa, mutta veri purkautuu tikeistä... miten kauan tällainen voi jatkua??