Onko kenelläkään ollut kinesioteippausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miä.

Jäsen
13.09.2012
736
0
16
Fysioterapeutti teippas mun kintun ja ihan hyvältä tuntuu mutta sitä mä vaan lähdin kysymään että kauankohan nuo kestää noin suunnilleen paikallaan? Mulla on vissiin jotenkin tahmaiset jalat kun niitä ei meinattu saada edes pysymään paikallaan, toivottavasti nuo ei heti ens yönä putoa pois :D

mulle fysioterapeutti opetti miten teipata sääret penikkatautiin ja teippailin sitten itse sen jälkeen puolisen vuotta. yleensä otin kyllä heti urheilun jälkeen pois mutta kyllä ne sen pari päivää pysyivät jos jätin paikoilleen (vaikka kastuivatkin). todella hyvä pito mulla ainakin :) (normaaliteippi tosin isompi apu tossa penikkataudissa mutta kyllä kaikki helpotus oli tietysti tervetullutta!)

mulle fysioterapeutti opetti miten teipata sääret penikkatautiin ja teippailin sitten itse sen jälkeen puolisen vuotta. yleensä otin kyllä heti urheilun jälkeen pois mutta kyllä ne sen pari päivää pysyivät jos jätin paikoilleen (vaikka kastuivatkin). todella hyvä pito mulla ainakin :) (normaaliteippi tosin isompi apu tossa penikkataudissa mutta kyllä kaikki helpotus oli tietysti tervetullutta!)

Mulle tuo fyssari sanoi että anna olla vaan niin pitkään kun pysyy ja jos tippuu heti pois niin vois laittaa uudet =)

Vaikka fysioterapeutti sanoikin mulle, että teipin värillä ei ole väliä, niin sain kuulla aika paljon samanlaisia kokemuksia lähipiiristä: sininen teippi pysyy parhaiten ja pinkki huonosti.

Mulle laitettiin ensin pinkkiä teippiä, se pysyi pari päivää jotenkuten, ja kolmantena päivänä irtosi kokonaan. Toisella kerralla fysterppa teippasi sinisellä, jonka jouduin kiskoa irti viikon päästä.

niin kyllä ne varmasti siis pysyvät pitkäänkin, mulla vaan ei ollut tuon urheilun ulkopuolella niin tarvetta niin otin vain yleensä pois nopeasti :)

Ok, mulla on jalkapohjan kalvojänteen tulehdus ja akillesjänteessäkin joku rasitusvamma : / Nyt oon saikulla mutta ens viikolla pitäis kyetä töitä tekemään niin fysioterapeutti aatteli että jos ne teippaukset pysyis siihen asti, jos ei niin uudet pitäis hakea työajalla ja sen takia tahdon että nää entiset on hyvin liimattu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28686817:
Vaikka fysioterapeutti sanoikin mulle, että teipin värillä ei ole väliä, niin sain kuulla aika paljon samanlaisia kokemuksia lähipiiristä: sininen teippi pysyy parhaiten ja pinkki huonosti.

Mulle laitettiin ensin pinkkiä teippiä, se pysyi pari päivää jotenkuten, ja kolmantena päivänä irtosi kokonaan. Toisella kerralla fysterppa teippasi sinisellä, jonka jouduin kiskoa irti viikon päästä.

Höh, mulla on pinkkiä.. Sopii kyllä asusteisiin loistavasti mutta.. :D

Tytöllä oli viime kesänä ja pakko oli opetella itse laittamaan kun eihän sellainen lapsen kesämenoissa kestänyt kuin päivän, pari..

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että istuisin noin komean terapeutin käsittelyssä vaikka koko ensi viikon mutta siitä ei vissiin makseta palkkaa, jos joudun hakemaan uudet teipit niin jospa hää suostuis näyttämään miten ne teipataan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28686841:
Mulla ei ole mitään sitä vastaan että istuisin noin komean terapeutin käsittelyssä vaikka koko ensi viikon mutta siitä ei vissiin makseta palkkaa, jos joudun hakemaan uudet teipit niin jospa hää suostuis näyttämään miten ne teipataan =)

Eiköhän se onnistu, vaikka ihan kädestä pitäen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28686817:

Mulla ihan sama juttu. Fyssa teippas selän, ja sanoi ettei värillä ole pysyvyyden yms. kannalta väliä. Teippi pysyi viikon. Pinkkiä kun laittoi, niin irtoili pahasti parin päivän pidolla.

Yhteistyössä