H "hei" Vieras 26.10.2010 #1 Likka haluaa sellaisen ja en löydä netistä enkä kaupastaJoillain koulukavereilla on.
S "Sandra" Vieras 26.10.2010 #2 Katsoppa Seppälän nettisivuilta ja Lindexin. Itse olen etsinyt samaa kokoa mutta sellaista puoleen reiteen asti olevaa, pinkkiä tai mustaa toppista. Pitkää mallia en löydä mistään. Voisiko joku vinkkasta, jos tietää.
Katsoppa Seppälän nettisivuilta ja Lindexin. Itse olen etsinyt samaa kokoa mutta sellaista puoleen reiteen asti olevaa, pinkkiä tai mustaa toppista. Pitkää mallia en löydä mistään. Voisiko joku vinkkasta, jos tietää.
I IhanaaMahtavaa Aktiivinen jäsen 02.05.2009 2 570 0 36 26.10.2010 #3 tuollakin voisi ilmoitella: Annetaan/ lahjoitetaan/ vaihdetaan/ vastaanotetaan | Facebook
V "vieras" Vieras 27.10.2010 #4 [QUOTE="hei";22322113]Likka haluaa sellaisen ja en löydä netistä enkä kaupastaJoillain koulukavereilla on.[/QUOTE] Juuri eilen Jesper Juniorissa joku nainen osti tuollaisen. Ja vielä tuota kokoakin. Mun mielestä oli tosi kaunis takki.
[QUOTE="hei";22322113]Likka haluaa sellaisen ja en löydä netistä enkä kaupastaJoillain koulukavereilla on.[/QUOTE] Juuri eilen Jesper Juniorissa joku nainen osti tuollaisen. Ja vielä tuota kokoakin. Mun mielestä oli tosi kaunis takki.