Onko kenelläkään kokemusta (Raskausarvista kysymys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arpi

Vieras
Kelo-cote geeli:stä?

Huomasin että apteekissa myydään tuollaista, ja selostuksessa "luvattiin" että häivyttää merkittävästi arpia.

Olihan tuo aika kallista kun 6g purkki maksaa 19euroa, mut pakko jotain noille arville tehdä :(

Tai saa myös kertoa jos on kokemusta jostain muusta arpia häiventävästä voiteesta/toiminpiteestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
minä kannan arpeni ylpeenä! :D

No mä en, hyi stna.

Tai no joo jos mulla olis pari pientä arpea, mut kun niitä on pari kymmentä isoa. :whistle:

täällä myös,mut enpä oo mikään laiha tyttönen joten tuskin napapaita päällä tuun koskaan olemaan.. en jaksa edes hävetä niitä,minkäs niille voi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä kannan arpeni ylpeenä! :D

No mä en, hyi stna.

Tai no joo jos mulla olis pari pientä arpea, mut kun niitä on pari kymmentä isoa. :whistle:

täällä myös,mut enpä oo mikään laiha tyttönen joten tuskin napapaita päällä tuun koskaan olemaan.. en jaksa edes hävetä niitä,minkäs niille voi. =)

Mä taas oon laiha, eikä haittais yhtään jos tulis kiloja lisää, niin ois enemmän huomaamattomat.

Tosin en mä kehtaa kulkea edes pikineissä kesällä noiden arpien takia, joten eipä auta vaikka olen muuten hyvässä kunnossa..Kun on nuo arvet ;)

Yhteistyössä