onko kenelläkään inssi onnistunut ekalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leenamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leenamaria

Vieras
Niinpä! En ole paljon kirjoittanut tänne, mutta sitäkin enemmän lueskellut.. . ja lukemani perusteella alkaa mietityttää, että onko kellään inseminaatiosta tullut + ekalla kerralla. Ihan niin kuin se ei olisi ollenkaan hyvä hoitomuoto! Itse odottelen menkkoja ensi viikolla, inssi on tehty pari viikkoa sitten, mutta ei oikein enää uskottavalta tunnu. Olen hoidossa yksityisellä, joten kannattaisiko jo siirtyä ifv -hoitoon!? Olemme toivoneet lasta jo kolme vuotta ja alan olla aika kyllästynyt... Mutta mitäs mieltä olette?
T:leenamaria

Huihai pelko pois!
Mulla onnistui inssi ekalla ja ainoalla kerralla ja vielä luomukiertoon. Vähän oli epävarma, ettei onnistu ja lääkärikin arveli, ettei onnistu. Kun munasolu oli jo puhjennutkin eli ehkä täpärästi tuli tehtyä, edellinen päivä olisi ollut parempi.
Toivotaan sulle onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mäkin kärvistelen tässä. Mulle tehtiin kanssa inssi kohta pari viikkoa sitten. Mutta en jaksa uskoa, että toisen kerran voisi onnistua ekasta yrityksestä. mutta eihän sitä tiedä. yritetään siis sisarusraskautta.

Kyllä meitä löytyy jolla ekalla inssillä on onnistunut. Mulla oli vielä clomit apuna ja plussaa tuli ekasta =) toinen sit tulikin luomuna, oikea ihme raskaus =) Ekaa yritettiin kumminkin n.2 vuotta ja toista ehdittiin yrittää 8kk ja tärppäs luomusti, just olin ajatellut hoitoihin hakeutumista mutta eipä tarvinnutkaan.

Mistä tietää mennä oikeaan aikaan inssiin? tehdäänkö itse ovulaatiotesti kotona vai ultrataanko tms lääkärillä??? ja miten ajan voi varata etukäteen kun ei tiedä ovulaatiopäivää...voisiko joku viisaampi vähän valaista minua!? kiitos.

olen samassa jamassa eli ekaa inssiä pitäis kokeilla kesäkuussa ellei nyt tällä "clomikierrolla" tärppää. Mä oon miettinyt kanssa tuota ovulaatio ajankohtaa kun se ei oo niin tarkkaa. Ja just se että, mitä jos ovis sattuu juuri viikonlopuksi kun klinikka on kiinni?
Soitin klinikalle ko. asiasta ja sieltä sanoivat, että on olemassa jotain lääkkeitä joilla munasolun puhkeamista voidaan siirtää joko ennen viikonloppua tapahtuvaksi tai viikonlopun yli, niin että maanantaina voistaisiin tehdä inssi.
Mua kiinnostaa myös tietää onko kenelläkään tärpännyt pelkän parin clomikierron jälkeen tai ekan inssin jälkeen?

Yhteistyössä