mukavaaAlkuperäinen kirjoittaja bibo:Warettaminen on...tiedät kyllä mitä...
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja bibo:Warettaminen on...tiedät kyllä mitä...
no yhyhyhyyy. cry me a river.Alkuperäinen kirjoittaja bibo:RIKOS. Kai nyt sen tiesit? Ja jos et tiennyt, niin nyt tiedät!
lataaminen ei ole edes rikos, korkeintaan rikkomus tai rike.Alkuperäinen kirjoittaja bibo:Tosin hyvin porukka suhtautuu täällä rikokseen, ai se onkin ihan hyvä juttu...jaahas...(ja minä en ole lakia tehnyt, noudatan sitä vain).
mitä siinä on niin väärin jos saman levyn vai laillisesti kopioida kaverilta tai esim kirjastosta. tässä se kopioidaan vaan "nettikaverilta". jos levyä ei muutenkaan olisi ostamassa niin kukaan ei häviä mitään. (itse artisti saa muuten myydystä levystä vain noin euron, jos käy bändin keikalla niin tukee artistia huomattavasti enemmän.)Alkuperäinen kirjoittaja bibo:Ja rikkomus tai riki on sitten sallittua? Anteeksi, että puutuin tähän keskusteluun jos täällä kaikki ovat laittomuuksien kannattajia, se vain on mun mielestä väärin.
ei ole mitään uskomatonta vaan sinä vain et ole perillä asioista. lex karpelat on luettu tarkkaan ja tiedän että kotikäyttöön kopiointi sallittua laillisista lähteistä kuten selitin.Alkuperäinen kirjoittaja bibo:Uskomatonta!!! Kauheeta piratismin puolustamista!! Lukekaahan lakia jos ette moista pykjälää satu tietämään! Onhan tämä asia ollut niin paljon esillä nykyään niin eiköhän kaikki sen tiedä... Otahan vierailija järki käteen!