Onko kenelläkään muulla niin noloja kotivaatteita...

• Viestiketjun aloittaja "Kiira"
  • Ensimmäinen viesti
"Kiira"
...kuin minulla, että ihan hävettää, jos ovikello soi, ja minulla sattuu olemaan päällä nämä rakkaat collegehousuni? On reikää polvessa ja haaroissa, maalitahroja reisissä ja housut löpöttää niin pahasti kuin vain voi. Mutta siitä huolimatta näistä ei raaski luopua ja nämä tulee vetäistyä jalkaan, jos olen yksin (lasten kanssa) kotona. :D

ex-rähjäinen
mulla oli ennen.. sitten ryhdistäydyin ja hain hnkkamaukalta looggsportin trikoita,verskoja, paitoja yms. vinon pinon ja aloin näyttämään kotonakin hehkeältä :D

"Kärppänä heinälatoon"
Mun pitäs kanssa uusia näitä kotihousuja. Tämänkin hetkiset on joskus olleet mustat, nykyisin aika nukkaset ja näissä on jotain vessapesun jälkeisiä väritahroja (siis kun on roiskahtanu Domestosta vaatteelle ja väri lähteny :D).

Mut pahin on silti tuo yöpaitaosasto. Se on niin hävettävässä kunnossa, et oon miettiny, mitä jos meillä tulis tulipalo kesken yön ja joutusin yöpaita päällä pihalle. Vähän hävettäis. :D ....ja silti en muista ostaa uusia. :D:D:D

"haha"
[QUOTE="Kärppänä heinälatoon";21889412]Mun pitäs kanssa uusia näitä kotihousuja. Tämänkin hetkiset on joskus olleet mustat, nykyisin aika nukkaset ja näissä on jotain vessapesun jälkeisiä väritahroja (siis kun on roiskahtanu Domestosta vaatteelle ja väri lähteny :D).

Mut pahin on silti tuo yöpaitaosasto. Se on niin hävettävässä kunnossa, et oon miettiny, mitä jos meillä tulis tulipalo kesken yön ja joutusin yöpaita päällä pihalle. Vähän hävettäis. :D ....ja silti en muista ostaa uusia. :D:D:D[/QUOTE]

mä nukun aina pikkarit jalassa ja avonainen toppi päällä, jos tulipalo tulisi, olisin siis aika vähissä vaatteissa palomiesten keskellä...kamala ajatus :D

Ap
[QUOTE="Kärppänä heinälatoon";21889412]

Mut pahin on silti tuo yöpaitaosasto. Se on niin hävettävässä kunnossa, et oon miettiny, mitä jos meillä tulis tulipalo kesken yön ja joutusin yöpaita päällä pihalle. Vähän hävettäis. :D ....ja silti en muista ostaa uusia. :D:D:D[/QUOTE]

Sama vika, näitten housujen lisäksi! Pyörin niin paljon unissani, että kaikki yöpaidat ovat kainaloista tai olkapäiltä ratkenneet :D

Yhdestä rakkaasta senilleneuletakista smuuten luovuin, kun viimeksi lähdin hoitovapaalta töihin. Siitä neuleesta paistoi jo päivä pahasti läpi ja oli useita silmäpakoja, mutta ah, miten rakas se olikaan! Olen luvannut itselleni, että nämä housut viskaan roskapönttöön viimeistään sitten, kun palaan taas töihin.

"Kumikameli"
Meillä mies on heittänyt parit minun kammotukseni pois :D

Pikkuhiljaa olen nyt ostellut kivemman näköisiä kotivaatteita. Mustia verkkareita ja perus yksivärisiä t-paitoja. Yöpaitojakin olen päivittänyt alennusmyynneistä.

"vieras"
Samanlaisissa kulen kuin sinä ap, muttei hävetä yhtään. mukavat päällä niin se kai tärkeintä. Me asutaan maalla niin ulkonakin voi olla millaisissa vaatteissa vaan haluaa. Ei oo palstamammat sun muut kyttäämässä. :D

No ei mulla ihan noin hirveitä vissiin oo, mut kyllä jotkut housut aika kulahtaneita on :whistle:
Just yks päivä poika sano kyllä, että "äiti sulla näkyy tuolla pylly" ja osoitti housuissa olevaa reikää, mut ne housut on jo roskiksessa.

Ennen mulla oli sellaset Snoopy-housut jotka joskus sai henkkamaukalta kaupan päälle kun tilasi netistä tavaraa. Niissä oli reikiä, nukkaa ja tahroja. En hylännyt niitä vaikka niissä oli takapuolessa reikä. :D Sitten vasta saivat lähdön kun eivät laihtumisen myötä enää pysyneet jalassa. :'(
Ostin sitten uudet, ihanat raidalliset pyjamapöksyt joita käytän jatkuvasti. Kävin eilen lähi-Siwassakin ne jalassa ja jostain syystä kaupan täti joutui pidättelemään naurua. :whistle:

SyysYön Sade
on joitain , lähinnä pesussa kutistuneita toppeja joitten alta maha loistaa :D yleensä kotona päällä onkin toppi ja pikkuhousut, talvisin siihen vielä kotitossut. ovikello kun soi, tulee kiire etsiä housuja :LOL:

IhanaValo
[QUOTE="Kärppänä heinälatoon";21889412]Mun pitäs kanssa uusia näitä kotihousuja. Tämänkin hetkiset on joskus olleet mustat, nykyisin aika nukkaset ja näissä on jotain vessapesun jälkeisiä väritahroja (siis kun on roiskahtanu Domestosta vaatteelle ja väri lähteny :D).

Miulla oli kans tuo olohousuosasto ihan kamala joku aika sitten, viskasin muutamat pahimmat ihan kylmästi roskiin vaikka ikävä niitä tuli ja hommasin uusia.
Mut yöpaidat..omg. Joskus sitten nukun ihan normitopissa..tosin ne on semmosia etten enää päivätoppeina pidä.

"Elena"
Joo, on... Yhdet samettiset collegehousut oli niin mukavat, että pidin niitä kunnes päivä paistoi läpi. Mutta laitoin ne päälle maalaushousuiksi lopulta, ja sen jälkeen roskiin. Nyt kaapissa kummittelee yhdet reikäiset leggarit, jotka silti menee päälle kun ei muuta oloasua ole puhtaana. Mikä mukavampaa kuin löhöillä sohvalla leggarit ja löysä toppi päällä... Ei mulla oo ikinä farkkuja tai suoria housuja päällä kotona.

SyysYön Sade
tulee muuten mieleen, kun kerran tilasin kebabin.. puin verkkarit hyvissä ajoin, mutten tajunnut yläosana olevan HenkkaMaukan superohuen, valkoisen topin josta näkyy ERITTÄIN hyvin läpi.. eikä tietenkään rintsikoita. maksettuani ruuan vilkaisin ohimennen peiliin ja täytyy sanoa, että hävetti ja nauratti yhtäaikaa

Mulla oli kanssa ennen mitä kamalampia kotirytkyjä mutta heitin ne sitten roskiin : / Kävin sitten kanssa hakemassa henkkamaukalta mukavia pehmoisia lötköhousuja ja tunikoita, kyllä nyt kelpaa ja ja näyttääkin ihan hyvältä.

Muutenkin käytän normaalisti mukavia vaatteita eli kotiäidin univormua: legginsejä ja tunikaa:D

"Mina"
Eipä mtn erikoisempia kotivaatteita ole, samoilla mennään duunissa ja muualla ko kotonakin.. Jos tulee tarve vaihtaa niin jotkut henkkamaukan colleget ja t-paita. Nukun alasti, olis vissiin aika kiva kun palomiehet tulis kylään :D

Ite oon aina ollut varsinainen hienostelija, aina niin tip top. Tai niin kaikki ainakin luulee. Kun tapasin nykyisen avomieheni, asuin yksin. Hän tuli toisinaan iltaisin yllättäen luokseni kylään. Kun ovikello soi kahdeksan aikaa, makoilin sohvalla vaaleat ekstra isot, kulahtaneet lempi verkkarit jalassa ja ikivanha teini aikainen pieni ja epämuodostunut huppari päällä (nämä siis lemppari asuni kotona). Kyllä tuli paniikki riisua ja laittaa jotain vähän viehkeämpää päälle. Usein ehti alkaa puhelin soimaan siinä vaiheessa kun en heti avannut. "Hei kulta oon sun oven takana, missä oikeen oot?" "ööö.. en uskaltanut avata kun luulin et siellä on joku hullu kaappaaja.." hehhee..

Yhteistyössä