Onko kenelläkään kokemusta >>>>> ?

Moi vaan, olen siis mies henkilö 50 + silti haluaisin kysyä onko kenelläkään miehellä kokemusta ulkomaalaisesta naisesta, Vaimosta, mm Venäläisestä.

Koska olen eronut ja halusin kokeilla jotain uutta, siksi liityin Russian Women Personals Member Login, jäseneksi ja luulin että täältä löytää kumppanin melko nopeasti, ja vaivatta mutta todellisuudessa toisin kävi, kyllä ne naiset profiileissaan lupailivat vaikka mitä, muuttaa suomeen asumaan ym, sivuston ehtoihin kuuluu että voit kirjoittaa ilmaiseksi valitsemallesi naiselle, mutta sitten kun hän vastaa sinulle, sinun pitää maksaa kirjeen aukaisusta, että voi lukea sen kirjeen, jäsenyys oli ilmainen, alkuun vaikutti tosi houkuttelevalta naisia oli suoraan sanottuna ihan liikaa jo, tein kuitenkin päätöksen että valitsin monien joukosta hänet, ja aloin kirjoittelemaan hänen kanssaan, mainitsin ehdoista joka on sinun pitää kirjoitella 15 kirjettä saman naisen kanssa sen jälkeen voit pyytää sivuston yllä pitäjältä kyseisen naisen yhteystietoja, jotka sitten myös sain ja kirjoittelu jatkui normaalisesti 1 - 3 viikko kunnes se päättyi ja loppui, en jäänyt toimettomaksi vaan otin yhdeyden ylläpitäjään, joka lupasi tutkia asiaa, ja sain vastauksen, kyseinen nainen ei sittenkään halua muuttaa maahamme asumaan, ja pyysin sitten menettämiäni rahoja takaisin koska en saanut vastinetta rahalleni, vastaus että valitse toinen nainen, silloin ymmärsin että " HUIJARIT OLIVAT ASIALLA ?

Nainen tai naiset eivät koskaan tulleet treffeille luokseni.

Menetin rahani saamatta vastinetta.

Olen siis 50 + ikäinen, savuton, alkoton, kaljaton, hoikka, tyylikäs urheilullinen, sekä hyvin nuorekkaan näköinen,sporttinen omaan siis terveelliset elämän tavat, urheilen paljon, luistelutyylin hiihto, pyöräily, tanssi ym.

Tässä hyvä esimerkki siitä, että rahalla ei saa kaikkea, vaan sinua voidaan huijata.

Kyseisellä sivustolla samat naiset tuovat rahaa yritykselle, yritin myös viranomaistoimintoja mutta on vähän liian kaukana kuluja tulisi enämmän mitä siitä olisi hyötyä.

Toimistoa hoidetaan Yhdysvalloista, pääpaikka, venäjällä on myös sivutoimisto, joka ei käsittele kyseistä asiaa.
 
Ei ole kokemusta mutta kyllä tuo rahastukselta maistuu...

Kaveri joskus teksitteli / vastaavanlaisen tapauksen kanssa. Esitteli sitten ihastustaan minulle ja jossain vaiheessa tämä venakko pyysi kaveriltani rahaa. Varoitin häntä silloin ja kun rahoja ei alkanut kaverilta kuulumaan hyytyi sitten viestittelykin venakon puolelta.
 

Yhteistyössä