Onko kenelläkään kokemusta MLL:n lastenhoitopalvelusta?

  • Viestiketjun aloittaja mä en oikeen ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
mä en oikeen ymmärrä
Tarvitsisin hoitajaa ja olen ajatellut tuota MLL:n hoitopalvelua, mutta miten ne maksut käytännössä menee? Siis paljon mun pitää maksaa? 6,20?? Vai enemmän? ELI ne työnantajavelvoitteet? Eli mitä?
Siis kun tuolla sivuilla oli et:"Perhe tilaa itse palvelun, toimii hoitajan työnantajana ja vastaa työlainsäädännössä määrätyistä työnantajavelvoitteista."
 
vieras
Mutta jos pimeästi palkkaat hoitajan niin eihän siinä ole hoitajalla minkäänlaista velvoitetta jos jotain sattuu. Ota ihan reilusti nimenomaan vaikka tuon MLL:n kautta ja verot maksetaan! Typerää lastenhoidossa pelleillä ja ottaa riski jos jotain sattuisikin...
 
Siinähän lukee
Jos sun pitää maksaa työnantajavelvoitteet, niin tarkoittaa ennakonpidätystä, tyelliä ja st-maksua. Luulisin, että tapaturmavakuutus on MLL:n puolesta. Kysy sieltä suoraan!
 
mä en oikeen ymmärrä
No en mä pimeesti ole ottamassa, vaan kysymässä et paljonko mun maksama palkka käytännössä on? Onko se sen 6,20? vai enemmän? No laitoin sähköpostia tuonne MLL:lle ja toivon, että huomenna asia selviää. Kiitos vastauksista! =)
 
minni
jokunen vuosi sitten käytettiin paljonkin noita hoitajia ja muistaakseni meni niin että jos käytti alle 10 päivää vuodessa (täysikäistä) mll:n hoitajaa niin ei tarvinnut noita tel tai lel maksuja maksaa tai jos hoitaja oli alta 18v. ihan mukavia hoitajia oli
 

Yhteistyössä