Onko kenelläkään Dorjan vaunuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kok:
sossusta saa noi lainaks jos ei varaa ostaa omia, et mieti tarkaan haluutko työnnellä sossun vaunuja ku somput ym. työntelee samanlaisia

No ei kai tällä oo merkitystä :o Meillä oli, ihan ok, ei menny rikki mistään =)

kaverilla oli. se osti ne edellisvuotiset värit ja sai 450? kaikkine varusteineen. ne oli kyl ihan kivan näköset mut hän ei tykänny yhtään, oli raskaat työntää ja muutenkin isot leveet kohlot. ilmaa renkaisiin sai olla pumppaamassa joka välissä, vaikka ei ollut reikiä. hänen lapsi oli pari kuukautta kun hankki sitten toiset ja yritti myydä dorjanit. mutta ne ei mene edes kaupaksi vaikka oli vielä melkein uudet.. en todellakaan ostaisi.

Meillä esikoisella oli Dorjanit ja olivat ihanat.. siis mä tykkäsin. Talvella ja kesällä todella hyvät.
Kevyet ja näppärät ja hoitaa hyvin asiansa... tyylikin kivan selkeä eikä kymmenen eri väriä.
Käytettyinä saa myös kun ettii...

SOssusta saa ostositoumuksen Helsingin Pakilassa olevaan paikkaan missä tehdään vuokra sopimus vaunuista. Sossu siis maksaa sen vuokraamisen ja laina aika muistaakseni 3vuotta.
Näin sossu alustavasti kertoi mulle mutta päädyin ostaa omat vaunut.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut itsekin:
kaverilla oli. se osti ne edellisvuotiset värit ja sai 450? kaikkine varusteineen. ne oli kyl ihan kivan näköset mut hän ei tykänny yhtään, oli raskaat työntää ja muutenkin isot leveet kohlot. ilmaa renkaisiin sai olla pumppaamassa joka välissä, vaikka ei ollut reikiä. hänen lapsi oli pari kuukautta kun hankki sitten toiset ja yritti myydä dorjanit. mutta ne ei mene edes kaupaksi vaikka oli vielä melkein uudet.. en todellakaan ostaisi.

Jaa..
Mulla oli täyskumpi pyörät ja ei todellakaan tarvinut pumpata.
Talvellakin olivat kevyet mennä...
Mielestäni ei oikein hirveästi eroa muuten esim.Emmaljungista jotka mielestäni ovat puutteeliset ja tylsät

Alkuperäinen kirjoittaja fiodetta:
Meillä esikoisella oli Dorjanit ja olivat ihanat.. siis mä tykkäsin. Talvella ja kesällä todella hyvät.
Kevyet ja näppärät ja hoitaa hyvin asiansa... tyylikin kivan selkeä eikä kymmenen eri väriä.
Käytettyinä saa myös kun ettii...

SOssusta saa ostositoumuksen Helsingin Pakilassa olevaan paikkaan missä tehdään vuokra sopimus vaunuista. Sossu siis maksaa sen vuokraamisen ja laina aika muistaakseni 3vuotta.
Näin sossu alustavasti kertoi mulle mutta päädyin ostaa omat vaunut.
ei voi olla totta.. vuokravaunut.. mä olen eri toimistoista saanut kolme kertaa rahaa vaunuihin, eikä ole mitään vuokrausta ehdotettu. pinnasänkyä tyrkytettiin just tuolta pakilasta mut ku sanoin et en huoli ni sain siihenkin rahana.. ja onko susta tosiaan kevyet ja näppärät kärryt? varsinkin jos laittaa kauppakassin alle on ihan helvetilliset lykkiä.

Ite en ottaisi vaunuja vuokralle mutta kunhan kerroin mitä olen kuullut.

Ja ovat ne mielestäni.. se on taas niin lykkijästäkin kiinni!
Nyt tosin on täysin toisenlaiset vaunut käytössä...eikä sinne alle kuulukaan laittaa kymmeniä kasseja.. eiköhän aika sama päde muissakin vaunumerkeissä? vai olenko ihan täysin väärässä??

niin sulla oli täyskumiset mutta kaverilla ei.. niistä jousista piti vielä sanoa et ovat mielestäni jotenkin löysät tai laiskat kun työntöaisaa sai aika paljon painaa esim. kynnyksissä. älä sinä dorjanin puolustaja nyt vedä hernettä nokkaan tässähän on kyse jokaisen omasta mielipiteestä. minulla oli juuri silloin vertailukohteena emmaljungat ja ne nyt sopii paremmin meidän työnnettäväksi..

Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut itsekin:
niin sulla oli täyskumiset mutta kaverilla ei.. niistä jousista piti vielä sanoa et ovat mielestäni jotenkin löysät tai laiskat kun työntöaisaa sai aika paljon painaa esim. kynnyksissä. älä sinä dorjanin puolustaja nyt vedä hernettä nokkaan tässähän on kyse jokaisen omasta mielipiteestä. minulla oli juuri silloin vertailukohteena emmaljungat ja ne nyt sopii paremmin meidän työnnettäväksi..

en vedäkään...kaikilla oma maku ja tykkää mistä tykkää :D se olikin vaan mun mielipide :)

siis aivan huiput! isänä mäkin pystyin työntää noita dorjaneita ilman ongelmia, samoin toinen lapsista kun kasvoi, koska vaunuissa saa aisan käännettyä mihin asentoon tahansa, tosi näppärä! isojen ilmakumirenkaiden ansiosta kävimme monasti läpi kaikenmaailman pitkospuut ja rantareitit!
jos kiinnostaa, kuvia sähköpostitse: ittetekaks{kissanmiuku[gmail.com
kärryt mahtuu muuten ihmeen pieneen tilaan tarvittaessa! ja kauppakassit kulkee mukana ku ilmaa vaan.

Yhteistyössä