onko kellekkään näin käynnyt ikinä???

uneilmasäleikkö

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
2 084
0
36
vantaa
minulla on 2 lasta 6.v poika ja 3.v tyttö ja ensi su olisi lasten serkkun synttärit jonne on pyydetty vaan poika ei vanhempia poika on pyydetty isovanhempien kanssa sinne syy on kuulemma se kun miehen sisko on perustannut uusio perheen niin sielä on jo muutenkin jo niin paljon porukkaa kun sielä on muutenkin jo 6 ihmistä niin muuten sinne tulis liikaa jos tyttö ja isi menis vanhemman pojan kanssa sinne!!!! |O |O |O |O mä en ymmärrä tollasta käytöstä miehen siskolta niillä on lähes 200neliöinen asunto

ja eikö poika kertonnut siskolleen että menee serkkunsa synttäreille ja mikä huuto siittä syntyi mä en voi vaan päästää poikaa sinne jos tyttökään ei pääse

miten te tälläseen suhtaudutte ????

Öhh... Meil oli flikan 5v synttäreillä kymmenkunta aikuista ja yhdeksän lasta. Eikä siinä ollu yhtään liikaa.

Lykkää molemmat lapset mummon mukaan, ei ne tyttöä voi autoonkaan jättää.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Öhh... Meil oli flikan 5v synttäreillä kymmenkunta aikuista ja yhdeksän lasta. Eikä siinä ollu yhtään liikaa.

Lykkää molemmat lapset mummon mukaan, ei ne tyttöä voi autoonkaan jättää.

muuten hyvä mutte ei ne pärjään ton tytön kanssa kuulemma vaikka joskun niillä itellään ollut 2 lasta :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Aika naurettavaa. Oletko aikuinen ihminen, vai koululainen, jota ei kutsuttu kaverin synttäreille? Ihan hyvä perustelu mun mielestä, mikset antais pojan mennä? Jos kerran isovanhempien kanssa tykkää olla?

juu ei !! kyllähän sinne nyt koko perheen voimalla mennään JOS mennään eikä mitään sössötyksiä liian paljoista ihmisistä... lapsellista että te ette voisi tulla kun sit on liikaa... :xmas: ois sit keksiny paremman tekosyyn. kyllä joidenkin ihmisten puolesta hävettää :ashamed:

Poika menisi isovanhempien kanssa niin kuin on kutsuttu. Serkkujen kanssa tuota ei kyllä ole tapahtunut, mutta kavereiden kanssa kyllä. Eli ymmärtäisin helpommin jos olisi joku etäinen serkku, mutta en oikein voi kuvitella meidän suvussa tuollaista tapahtumaa. Ihmettelisin kovasti, mutta en suuttuisi.

Yhteistyössä