onko kellään upon kodinkoneet?

• Viestiketjun aloittaja hömelö
  • Ensimmäinen viesti
hömelö
Ostettiin tässä huhtikuussa uudet kodinkoneet. kaikki upo merkkisiä ja voi kun on ollut hankalaa niiden kanssa.
Kertokaa kokemuksianne uusista kodinkoneista?
meillä pakastin murisee ja liesi puskee osan höyrystä peltiluukkuun ja valuu vetenä luukun pintaa pitkin alas.
Tämä kaikki on kuulema normaalia?
Tekeekö muun merkkiset kiertoilmauunit tälläistä?

Ei ole normaalia kiertoilmauunin toimintaa! Meillä on Electrolux eikä ole ikinä ollut moisia ongelmia. Poistuvaa höyryä tuskin huomaa.
Upo:n kuivausrumpu oli, mutta se joutui takuukorjaukseen 3 kertaa kahden vuoden aikana. Lopulta saatiin rahallinen hyvitys. Korjaaja sanoi, että osat tehdään Italiassa eivätkä ole kovin laadukkaita. Mitään Upo:n konetta en enää osta.

Meillä on Upo pesukone, ja kohta heitän sen tonne mereen. Se on kerran takuuvaihdettu, ja 3 tai 4 kertaa korjattu ja laite on 3v. vanha. Ja taas alkaa hajoamaan, ei ikinä yhtä ainoata Upoa tähän taloon.

pikaisesti taas
Meillä on upon astianpesukone ja jääkaappi. N. 7-vuotta jo vanhoja tosin, mutta ihan hyvin toimivat. Ei ongelmia. :)

Mikro on myös Upo ja se on vasta nelisen vuotta, mutta nyt viimeisen pari viikkoa olen sitä katsellut, että taitaa kohta posahtaa... (pitää ihme ääntä)

Meillä on hellana Helkaman kiertoilmauuni, mutta siitä ei kyllä tule mitään höyryongelmaa... höyryt poistuu siitä aukosta, mikä on sitä höyryä varten eikä mistään luukun kautta. Äidilläni on Upon uuni (muistaakseni ei kiertoilma vaan tavallinen), mutta ei hänelläkään höyry mitenkään lasia pitkin tiivisty vaan ihan normaalisti aukosta poistuu.

Voih, meillä menee pyykinpesukoneessa (Upo) kohta takuu umpeen, ehkä se sittenkin pitäis takuukorjautaaa...kun oon niin laiska, että kun sen kanssa vielä on pärjännyt, niin en oo saanut aikaan. Vikana siis on, että jättää ohjelman välillä kesken, valo vaan vilkkuu ja kaikki vedet on sisällä ja luukku ei tietty aukee jne. On siinä tuntikausia jos ei käytä virtoja pois ja paina uudelleen starttinappia. Ja tuon voi joutua tekemään useestikin ennekuin taas pelittää. Joka pesukerralla ei kyllä käy noin, mutta ihan tarpeeksi monesti kumminkin...

hömelö
Tätä asiaa ja näitä ongelmia on hoidettu jo yli kuukausi, eikä homma tunnu etenevän! hermot menee!
ei tule meillekkään enää tämän jälkeen upoa!
valitettavasti kaikki kodinkoneet nyt on vaan sitä!

XXS
Meillä oli aiemmin Upon keraaminen liesitaso ja erillisuuni.Liesi toimi moitteetta, mutta uunin kanssa ongelmia vähän väliä. Kun nykyisiä kodinkoneita valittiin (nyt Mieleä ja Siemensiä), myyjä ei edes maininnut Upon koneita, vaikka ko. liikkeessä niitä näkyi olevankin.

minä erehdyin myös ostamaan upon pesukoneen.. Toimi n. 4 kk ja sen jälkeen alko veettuilu.. Korjausmiehet kävi vissiin kans sen 4 kertaa. Lopulta kysyin että mikä ihme se on, ku eikö upo kuitenki pitäs olla hyvä??!! Joo, on ollu hyvä nii kauan kun on valmistettu suomessa. Muutama vuosi valmistus siirtyi ilmeisesti juuri tuonne italiaan, ja siitä lähtien on koneet takunnu! :kieh:
Minä sain myös takuuseen uuden koneen. On ollut nyt n. puolivuottakäytössä, ja jo on poistopumppu rikki! |O |O |O PRKL!!
Ei meillekkään enää upoa, IKINÄ! :headwall:

vieras
Meillä ostettiin uuteen taloon Upon jääkaappi, kaappipakastin ja keraaminen (kiertoilma) liesi. No...kylmäkoneet on jouduttu molemmat korjaamaan tai vaihtamaan uuteen takuuaikana. Pitivät kauheata möykkää ja molemmista hajosi kompressori. Korjaaja kehui kyllä Upon liettä. Sanoi, että se on tässä taloudessa viimeisiä koneita, joka hajoaa...Ja onkin toiminut ihan ok. Mutta enpä kyllä ikinä enää osta Upoa...

hömelö
lukisin lisää aiheesta! kyllä minustakin tuntuu että paskim... kaupat olen elämässäni tehnyt ja yhtä hevt... tulee oleen noiden kanssa!
Älkää siis ostako kyseistä tuotemerkkiä!
Tää on jo ollut yhtä painajaista koko aika noiden kanssa ja vasta ovat olleet puolitoista kuukautta paikoillaan!

Yhteistyössä