Onko kellään tietoa,paljonko maksaa ampiaispesän tuhoaminen ammattilaisella?Ja kuuluuko taloyhtiön kustannuksiin?

03.02.2005
839
0
16
Me asutaan rivarissa ja nyt ampiaiset alkaneet tänä kesänä rakentamaan pesää terassille välikaton rakenteisiin..Kiva kiva..Kova kuhina käy,kun tekevät täysillä töitä ja loppukesästähän ne villiintyvät äkäisiksi.Huolettaa,kun se katos on ihan meidän terassin oven vieressä ja lapset kulkevat siitä ulos..Ja mies on allerginen pahasti ampiaisenpistoille..:/Nyt olisi aika tuhota pesä ennekuin se kuhisee ampiaisia.. :|

Ampiaiset lähtevät ihan sillä, että suihkuttelet niistä lautojen raoista sinne tota Raidia.

Ja ei, ei kuulu taloyhtiölle tuollaiset asiat. Ammattilaisten hinnoista en tiedä. Meidän terassille yrittävät tuota samaa joka vuosi. Ja yllättäen myöskin juuri siihen kohtaan, jossa ovi on.

Aina siinä vaiheessa kun ampiaisia rupee näkymään hivenenkin enemmän pörräämässä saa myrkkupurkin ottaa käteensä ja suihkutella. Hirmu helposti ne saa häädettyä

Meillä on ollut ampiaisia jo monena kesänä ulko-oven viereissä nurkkauksessa. Olen poltellut paljon sitruunan tuoksuista kynttilää, joten olen saanut olla suht rauhassa, kun olen vaan oleskellut terassilla, mutta nyt ulkovuoriremontin jälkeen niitä tuntuu olevan enemmän ja ne alkoivat näin pyhä aamuna ärsyttää miestä, jota ne eivät ole koko aikana aikaisemmin häirinnyt. Mies meni ja suihkutti pienen pullon Offia... arvata saattaa, mikä härdelli portailla nyt käy. Ei parane pistää juuri nenäänsä ulos.
Kysyinkin mieheltä, että pitikö juuri nyt, kauniina ja lämpimäksi muuttuvana kesäaamuna alkaa ko. hommaan. Kohta ne kiukkuiset pörriäiset ovat joka paikassa. Ja niin vähäisellä myrkkymäärällä. Olisi edes odottanut iltaan.

Hyvä vinkki tuo Raid, taidankin tästä piipahtaa kaupassa, ostaa koko patterin niitä, että mies saa illalla touhuta...

Yhteistyössä