Onko kellään tänään siivouspäivä?

Minäkin
Meillä mut toivotonta. Siivoan sitä mukaa et saan tavaroita vesivahinkorempan tieltä. Sauna, pesuhuone ja kodinhoitohuone tyhjiä. Illalla tarvis alkaa sit kait vaatehuonetta. Kiva asua n. 3kk ne parin huoneen tavarat olkkarissa.... :(
Meillä ei oo sen rempan aikana suihkua tai saunaa käytös, onneksi sentään vessa. On tosi rasittavaa alkaa rampata sukulaisilla pesemässä pyykit ja pesulla.
HERMO MENEE!

Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
meillä on joka päivä, karmeeta olla tällänen siivoushullu pilkunn... kokoajan stressi siit onkon siistiä =)
Kohtalotoveri :wave: Mulla välillä ihan päätä särkee kun stressaa niin paljon että onko siistiä :headwall: Ja vaikka kuinka väsyttäs niin pakko siivota kun muuten ei voi olla.Iltasin sytytän aina kynttilöitä mutta en voi tehdä sitä ellei koti ole siisti :headwall:

täällä on :wave: ootan että neiti lähtee ukin ja mummin kanssa ja sitte pistän imurin vinkumaan. aijoo, porata pitää kyllä myös ennen sitä.... ja maalata hyllyt, ja siivota kaapit ja... ja... ja... ja...

saa nähä oonko mie hengissä enää illalla :eek: :D

ai että, ja matotki vois ulkona lumessa pyöritellä vaan empä voi tuon ranteeni kanssa niitä sinne yksin kantaa... voi pee... :/

Mulla on siivousviikko! Tiistaina alotin, nyt vähän into hiipunu. Mut siis oon saanu hirveesti aikaseks sellasta mitä ei tavallisesti tehdä ja siitä on hyvä mieli. Nyt on ruokalautanen edessä, mut kunhan se tyhjenee niin meen jatkamaan =) .
Kyllä meilläkin siivotaan ihan joka ikinen päivä, mut tää on sellanen suursiivous.

Ei jaksa. Tämän päivän vielä ainakin lepään ja katson jos huomenna jaksas siivota... tai sitten vasta lauantaina. Jotain pientä puuhastelua pitää kyllä tänäänkin tehdä, väliovet ajattelin pyyhkiä ja selvitellä noita kesä-/syys-/talvivaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
meillä on joka päivä, karmeeta olla tällänen siivoushullu pilkunn... kokoajan stressi siit onkon siistiä =)
Kohtalotoveri :wave: Mulla välillä ihan päätä särkee kun stressaa niin paljon että onko siistiä :headwall: Ja vaikka kuinka väsyttäs niin pakko siivota kun muuten ei voi olla.Iltasin sytytän aina kynttilöitä mutta en voi tehdä sitä ellei koti ole siisti :headwall:
On se hyvä etten oo ainoo "outo" :D .

ukko mulle naurokin ku aina jotain siivoo nii perustelin et jos sattus vaika presidentti tulee käymään nii ei tarttis heti alkaa pyytelee anteeks et on villakoiria nurkissa =) joskus jopa taika sienellä hinkuttelen paikkoja pari tuntia putkeen, löytyy yks kohta ja sit toine ja sit kolmas :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Siis oikeasti :eek: Tehdäänkö teillä joillain kunnon siivous oikeasti joka päivä? Siivouksella tässä yhteydessä tarkoitan imurointia, lattioiden pesua, pölyjen pyyhintää ja wc:n pesua. Siis ns. "viikkosiivousta".
Minä kanssa tätä ihmettelen, kun jotkut sanovat siivoavansa joka päivä :eek: Mulle siivous tarkoittaa sitä, kun viedään matot ja petivaatteet ulos, imuroidaan, luututaan lattiat, pyyhitään pölyt ja pestään vessat. Tuo homma vie aikaa sellaset 5-7 tuntia. Imuroiminen siivosten välillä on sitten pelkkää imuroimista ja pakkojen siistiminen siistimistä.... ei siis mulla mee "siivous" -käsitteen alle =)

Kun pitää paikat suht kuosissa, ei tod. mene mitään 5-7 tuntia "viikkosiivoukseen". En sit tiedä mitä satojen neliöiden lukaaleja ihmisillä on :) ainakin nämä reilut 90-neliötä pysyy hyvin järjestyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kun pitää paikat suht kuosissa, ei tod. mene mitään 5-7 tuntia "viikkosiivoukseen". En sit tiedä mitä satojen neliöiden lukaaleja ihmisillä on :) ainakin nämä reilut 90-neliötä pysyy hyvin järjestyksessä.
Kyllä mulla vaan menee, vaikka ihan perussiistiä meillä on :/

Yhteistyössä