Onko kellään sama... pitkään jatkunut nuha ja yskä mutta en uskalla tehdä koronatestiä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
olen ottanut koronapiikit ja nyt on ollut pari viikkoa nuha ja nyt viimeisimpänä on vielä limaa kurkussa yms nenä valuu ja on sellainen tyhmä kuiva yskä. En uskalla tehdä koronatestiä sillä pelkään tulosta ja sitä miten se rajoittaa elämää. Lapset ei pääsisi enää kouluun ja harrastuksiin, minä en kauppaan... muilla ei ole mitään oireita, vain minulla ja mies kävi jo koronatestissä kun töissä oli pakko.nega se oli. En kai minä voisi sitten olla positiivinen.
 
olen ottanut koronapiikit ja nyt on ollut pari viikkoa nuha ja nyt viimeisimpänä on vielä limaa kurkussa yms nenä valuu ja on sellainen tyhmä kuiva yskä. En uskalla tehdä koronatestiä sillä pelkään tulosta ja sitä miten se rajoittaa elämää. Lapset ei pääsisi enää kouluun ja harrastuksiin, minä en kauppaan... muilla ei ole mitään oireita, vain minulla ja mies kävi jo koronatestissä kun töissä oli pakko.nega se oli. En kai minä voisi sitten olla positiivinen.
Jos sinulla olisi korona, sinä siis mielummin tartutat muita ihmisiä ja aiheutat mahdollisesti vakavia seurauksia tai suuria kustannuksia kuin tingit omasta marketissa pyörimisestäsi?

Kunniakirja tavoitteena?
 
vierailija
olen ottanut koronapiikit ja nyt on ollut pari viikkoa nuha ja nyt viimeisimpänä on vielä limaa kurkussa yms nenä valuu ja on sellainen tyhmä kuiva yskä. En uskalla tehdä koronatestiä sillä pelkään tulosta ja sitä miten se rajoittaa elämää. Lapset ei pääsisi enää kouluun ja harrastuksiin, minä en kauppaan... muilla ei ole mitään oireita, vain minulla ja mies kävi jo koronatestissä kun töissä oli pakko.nega se oli. En kai minä voisi sitten olla positiivinen.
Sul on jokin 0.05prosentin mahdollisuus olla koronassa. Reippaasti vaan testiin! :)
 
vierailija
Ei rokotettuja edes testailla niin kuin muita.
Ainakin äitini joka oli todella kovassa kuumeessa ja erittäin kipeä melkein kaksi viikkoa soitteli pariin kertaan terkkariin(ensin heti ja viikon päästä uudelleen)että pitäiskö käydä koronatestissä ja molemmilla kerroilla sanottiin että ei testata kun on tupla rokotukset.
 
vierailija
Ei rokotettuja edes testailla niin kuin muita.
Ainakin äitini joka oli todella kovassa kuumeessa ja erittäin kipeä melkein kaksi viikkoa soitteli pariin kertaan terkkariin(ensin heti ja viikon päästä uudelleen)että pitäiskö käydä koronatestissä ja molemmilla kerroilla sanottiin että ei testata kun on tupla rokotukset.
Ai jaa? Mä kävin pari päivää sitten. Varasin ajan netistä ja menin. Mut onhan se niin naurettavan pieni mahdollisuus, et oisko kannattanut.
 

Yhteistyössä