A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:kato käyttöohjeesta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Otat ne varmistukset pois ja liksautat sieltä alhaalta ylöspäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niissä mustissa mölteissä lienee siellä alapuolella punaiset pienet napit joita painamalla mekanismi lähtee purkautumaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saatko vedettyä niistä mustista mölteistä eli painat napit alas ja pitäis olla sellaset sormikolot joista vetämällä menee, takkuaa jsokus ihan ne vaijerit yms. ettei luista hyvin ennekuin vähän treenaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Ensin työnnät aisan kokonaan sisään (avaat soljet sivuista). Sitten painiketta keskellä aisaa ja
vedät ulospäin sivulla (muistaakseni vasemmalla jos olet työntäjän paikalla) suht alhaalla olevasta pikkuisesta muovilevystä jossa on punainen täplä ja samalla painat aisaa alaspäin.
(selkeästi selitetty...)
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Meillä kyllä speedit menee kasaan niin että työntöaisan yläosassa on napintapainen mitä painetaan , käännetään sit vähän nykästään alaspäin ja sit menee kasaan. eli meidän speedeissä ei mitään varmistuksia ole. jarru pitää olla päällä että saa helpommin kasaan.
Alkuperäinen kirjoittaja d:Hyvää matkaa teille!
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:mun mielestä tosi huonot rattaat muutenkin! ylileveät, ei mahdu esim korkeeseen ratikkaan ja sit selkänoja jää tosi alhaalla ei nouse ylös, eikä ole turvakaarta.
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:mun mielestä tosi huonot rattaat muutenkin! ylileveät, ei mahdu esim korkeeseen ratikkaan ja sit selkänoja jää tosi alhaalla ei nouse ylös, eikä ole turvakaarta.
mitähän sä tarkotat tolla, nyt en tajua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:mun mielestä tosi huonot rattaat muutenkin! ylileveät, ei mahdu esim korkeeseen ratikkaan ja sit selkänoja jää tosi alhaalla ei nouse ylös, eikä ole turvakaarta.
Köyhien panettelua!