Onko kellään pariskunnalla käytössä 120cm leveä sänky? Mahtuuko siinä nukkumaankin...? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orjatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No siis meillä on sellanen tilanne, että sitten kun lapset on sen verran isoja että mä raaskin ne jättää keskenään isoon makkariin (siis jätkä ja tää mahavauva) niin meidän vanhempien huone tulee olemaan pieni, hyvin pieni. Voi olla, että juuri ja juuri seinästä seinään mahtuisi 160 leveä sänky, mutt todennäköisemmin ehkä 140 leveä tulee kysymykseen.

On sitä ennenkin mahduttu, me ainakin. Ei tää avioliitto kai ole meitä niin voinut leventää?? :whistle:

öö, mun meillä oli joskus 5-vuotta sitten lapsettomina semmonen ja sillon se tuntui olevan ok, mutta kun on monta vuotta nukuttu normaalileveässä parisängyssä tuntuu tuskalta nukkua niin kapeassa. (mun vanhemmilla vierassänkynä 120:nen joten kokemusta on ja on ahdas. usein mies on vapaaehtoisesti nukkunut ennemmin patjalla lattialla ku noin kapeassa mun kanssa)

B) Tottakai. Mä oon 71kg+175cm ja mies on +100kg ja 188cm. Kaikkia ulkopuolisia tämä järjestely tuntuu järkyttävän. Mutta tonne ei mahdu enää meidän pikku poika tai kummatkin vanhemmat on kyljellään reunoilla.

Ollaan nukuttu jossain reissussa useampi yö perus 80cm sängyssäkin...

Meillä ollut aina pieni makkari ja siksi 120cm leveä sänky, on hyvä meille kun nukutaan yhä vuosien yhdessäolon jälkeen kuin iilimadot kiinni toisissamme. Nyt muutetaan isompaan asuntoon jossa makuuhuone on VALTAVA ja tuo meidän sänky näyttää todennäköisesti orvon pikkuruiselta siellä... Mutta on oikein hyvä sänky meille.

Meillä 2nukkuu 120cm leveässä alkuyön, loppuyöstä tulee kolmas.. Ja mie olen jo yksinään aika valas.. jotenkin levottomampaa oli 160cm leveässä.. tässä kai pitää olla niin sillit suolassa, ettei möyryymiselle jää tilaa : ) Hyvin siis nukutaan!

Meillä oli pitkään 120cm sänky. Hyvin mahduttiin kolmestaan siinä nukkumaan+kultainennoutaja :D Sopu sijaa antaa, tosin minä aina jouduin nukkumaan iiihan laidalla, kun mies ja poika vei niin paljon tilaa. :whistle:

Joskus mahduttiin ja sillon nukku vielä lapsikin välissä mutta ei enää, nyt molemmat haluaa oman tilansa sängyssä ilman että tarvii koko ajan olla ihan kiinni toisessa ja roikkua puolittain lattialla.

Yhteistyössä