Onko kellään ollu Skinoren-geeliä? (akne)

• Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"kyllästynyt"
Mulla on ollu hormoonikierukka 2.5v ja koko ajan tulee kauheita herneen kokosia patteja naamaan, niitä ei saa puhkottuakaan ku ei niissä oo mitään päätä. Tänään kävin muissa asioissa lääkärissä ja aamul manasin taas ku naama kukki ku teinillä, valitin samal tosta lääkärissä ja se määräs tota Skinoren-geeliä niihin.

Onko kellään ollu apua? Kierukkaa en ota pois, en haluu menkkoja takas :$

"kyllästynyt"
Nostan ja valitan, kamala polttelu, kuumotus ja pistely ja kipu noissa kohdissa missä sitä rasvaa on. huih. No kai tän kestää jos apua on.

Olisi kiva tietää onko muilla ollut.

"sisilisko"
Joo on ollut Skinoren-voide, ja mulla ainakin auttoi tosi hyvin. Lisänä oli joku mieto antibiootti tosin myös, sellainen jota sai käyttää raskauden & imetyksen aikana. Mutta tuntui että tuosta Skinorenista oli oikeasti apua. Sitä pitää vaan jaksaa käyttää se nelisen viikkoa, ja kannattaa jatkaa purkki ihan loppuun saakka. Sinuna kysyisin myös sitä antibioottia, kuulostaa siltä että kasvoissa tulehdus päällä!

Mulla oli kanssa sivuvaikutuksina toi polttelu, kuumotus ja kutina, mutta lääkärikin siitä varoitti, joten kestin kun tiesin että kuuluu asiaan. Suun ympäriltä ja leuasta kuoriutui iho pariin kertaan kuurin aikana. Jos tuntuu että kutina jne käy sietämättömäksi, käypä vaikka apteekissa kysäisemässä - mun mielestä kun siihen sai laittaa alle ohuesti perusvoidetta, jos ei muuten mitenkään pärjännyt. Mut kantsii tosiaan varmistaa sieltä apteekista. Tai ihan lääkäriltäkin tietysti.

Mä sain tosi hyvän avun noista, ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Iho on pysynytkin hyvänä nyt kun kuurit on loppuneet. Ja oli kyllä kiva kun hoidettiin akne, onneksi ei ehtinyt tän enempää arpia tulla, ja kyllä on oma olo tosi paljon parempi kun ei oo kasvot rumilla ja ennen kaikkea tosi kipeillä näpyillä.

"kyllästynyt"
[QUOTE="sisilisko";24331209]Joo on ollut Skinoren-voide, ja mulla ainakin auttoi tosi hyvin. Lisänä oli joku mieto antibiootti tosin myös, sellainen jota sai käyttää raskauden & imetyksen aikana. Mutta tuntui että tuosta Skinorenista oli oikeasti apua. Sitä pitää vaan jaksaa käyttää se nelisen viikkoa, ja kannattaa jatkaa purkki ihan loppuun saakka. Sinuna kysyisin myös sitä antibioottia, kuulostaa siltä että kasvoissa tulehdus päällä!

Mulla oli kanssa sivuvaikutuksina toi polttelu, kuumotus ja kutina, mutta lääkärikin siitä varoitti, joten kestin kun tiesin että kuuluu asiaan. Suun ympäriltä ja leuasta kuoriutui iho pariin kertaan kuurin aikana. Jos tuntuu että kutina jne käy sietämättömäksi, käypä vaikka apteekissa kysäisemässä - mun mielestä kun siihen sai laittaa alle ohuesti perusvoidetta, jos ei muuten mitenkään pärjännyt. Mut kantsii tosiaan varmistaa sieltä apteekista. Tai ihan lääkäriltäkin tietysti.

Mä sain tosi hyvän avun noista, ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Iho on pysynytkin hyvänä nyt kun kuurit on loppuneet. Ja oli kyllä kiva kun hoidettiin akne, onneksi ei ehtinyt tän enempää arpia tulla, ja kyllä on oma olo tosi paljon parempi kun ei oo kasvot rumilla ja ennen kaikkea tosi kipeillä näpyillä.[/QUOTE]

Voi ku kiva kuulla et sulla on auttanut :) Nää on hiton kipeitä, väkisi saa joistain puristettua sitä töhnää pois mut nää on niin "päättömiä" ei tuu sitä sellasta valkosta päätä mikä tavallisessa finnissä tulee.

Yhteistyössä