antakaa edes vähän toivoa
mä alan turhautumaan, rv 41+2 ja nyt kokeiltiin paneskelua ekan kerran kolmeen kuukauteen. Epätoivoista siis.
Miten sperma kypsytti paikkoja? En ymmärräitä näitä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:NO mulla ei käynnistyny mutta sperma kypsytti ihan kivasti paikkoja ja sitähän sanotaan että sperma on luonnon oma kypsyttäjä...loppujen lopuksi neiti kyllä synty käynnistyksellä rv 39+2
näin se on!Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:no spermaa pehmensi kohdunsuuta...
Ihmeainetta aivan kijaimellisesti. Siis oikeasti. Lukekaas mitä kaikkea siinä on ja mitä muita vaikutuksia sillä on mahan kasvun lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:no spermaa pehmensi kohdunsuuta...
jonkun tutkimuksen mukaan sitä tarvitaan montaa litraa et ois vaikutusta. kimppakiva ehkä toimis.Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:NO mulla ei käynnistyny mutta sperma kypsytti ihan kivasti paikkoja ja sitähän sanotaan että sperma on luonnon oma kypsyttäjä...loppujen lopuksi neiti kyllä synty käynnistyksellä rv 39+2
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Tavallaan... Seksi johti raskauteen ja raskaus päättyi synnytykseen :saint:
Minen oikein usko näihin, että asioilla on yhteyttä. Täysillä raskausviikoilla harrastetaan seksiä ja kappas, kaksi vuorokautta myöhemmin syntyy lapsi!Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:Siihen meni joku tunti. heräsin aamuyöstä siihen, että mielessä soi teletapit ja kipeisiin supisteluihin jotka tuli kuitenkin epäsäännöllisesti. rv oli silloin 39+5 ja kaveri syntyi rv 40+0.