Sen voi laittaa lisämaksusta ken nyt haluaa...Onko tuohon laitettu lapsen etunimi? Se ei kyllä kannata.
Takki menisi, mutta en usko, että lasten housuissa kovin kestävä/hyvä ratkaisu. Polvet on viikon jälkeen rikki.Keväällä leikkipuistossa?
Mietin vaan sitä kun jo 30-40 vuotta sitten varoiteltiin että lapsen nimi ulkovaatteessa saa potentiaalisen pedarin kutsumaan lasta nimeltä ja houkuttelemaan mukaansaSen voi laittaa lisämaksusta ken nyt haluaa...
Ei jessus sentäänMietin vaan sitä kun jo 30-40 vuotta sitten varoiteltiin että lapsen nimi ulkovaatteessa saa potentiaalisen pedarin kutsumaan lasta nimeltä ja houkuttelemaan mukaansa
Jos minä olisin sinä niin ostaisin kaikille mun lapsille pinkkisen haalarin.Mäkin tilasin ja tykkään tosi paljon Kohta voi varmaan jo laittaa ulos päälle kun alla on jotain villapukua tai fleeceä tms? Tosi nättejä mun mielestä ja lapsen on mukava liikkua siinä.
Tytöille olen ostanutkin mutta pojille enJos minä olisin sinä niin ostaisin kaikille mun lapsille pinkkisen haalarin.
Pojat saavat jäätyä, jos haluavat, niinkö?Tytöille olen ostanutkin mutta pojille en
Ei tietenkään vain heillä on jokin muu väri. Sininen, neonvihreä, maastokuosi, oranssi... Yhtä lämpimät vermeet kaikilla sukupuolesta riippumattaPojat saavat jäätyä, jos haluavat, niinkö?
Hyvä, rakastava äiti.Ei tietenkään vain heillä on jokin muu väri. Sininen, neonvihreä, maastokuosi, oranssi... Yhtä lämpimät vermeet kaikilla sukupuolesta riippumatta