Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
Ei naisilla olisi mitään itsetunto-ongelmia jos tytöille opetettais että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet eikä keinoja millä saat muokattua itsesi enemmän sen näköiseksi kuin telkkarin naiset on.
Kaikki meikit ja muut myrkyt, mitä tungetaan naamaan ja vartaloon, pois kokonaan. Kaikki olis samalla viivalla jos omalla ulkonäöllä olis vaan pyrittävä eteenpäin. Ehkä se oma naama olis helpompi hyväksyä, jos ei olis mitään keinoja sitä parantaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
Muuten hyvä, mutta kun en ole edes miehistä kiinnostunut... Valkoisia hampaita nyt vaan pidän esteettisesti miellyttävämpinä ja tulen valkaisemaan ne tulevaisuudessakin, jos tarvetta tulee. Miksei ihminen saisi muokata omaa ulkonäköään?
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
Muuten hyvä, mutta kun en ole edes miehistä kiinnostunut... Valkoisia hampaita nyt vaan pidän esteettisesti miellyttävämpinä ja tulen valkaisemaan ne tulevaisuudessakin, jos tarvetta tulee. Miksei ihminen saisi muokata omaa ulkonäköään?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1782072
pointti oli se, että hampaiden valkaisu on ihan samalla viivalla rakennekynsien ja silareiden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1782072
pointti oli se, että hampaiden valkaisu on ihan samalla viivalla rakennekynsien ja silareiden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Luuletko että mulla kiinnostaa sinun pointtiEi täällä kannattais edes olla jos niin menee herne nenään jos joku ei tykkää sinun kynsistä
Lupaan että en suutu vaikka et tykkää minun hampaista tai siitä että haluan niistä vaikka violetit :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Luuletko että mulla kiinnostaa sinun pointtiEi täällä kannattais edes olla jos niin menee herne nenään jos joku ei tykkää sinun kynsistä
Lupaan että en suutu vaikka et tykkää minun hampaista tai siitä että haluan niistä vaikka violetit :kieh:
en mä pahalla tarkottanut. mun mielestä jokainen saa näyttää ihan miltä haluaa, tietenkin.