Onko kellään hyvin???

Surullista lukea että kaikki avaukset sisältää surua ja huolta :( ja olen siitä pahoillani. Toivon kaikille parempia aikoja!!! :flower:
Onko muita jotka onnellisia ja tyytyväisiä?
Itse olen naimisissa ihanan miehen kanssa jo seitsemättä vuotta ja meillä on 2v poika. On toki paranneltavaakin yhteiselämässä(mm ukon kotitöiden teossa/lapsen hoidossa) mutta olen niin kiitollinen että hän ei sentään lyö, petä, ryyppää yms. Mies rakastaa minua hullun lailla ja olemme onnellisia. Teemme töitä liiton eteen puhumalla aina kun jokin on pikkusenkaan hampikolossa. Siten ei synny jännitteitä ja riitoja. =)
*heittää palasia onnestaan muillekkin*

meillä on kans asiat hyvin.isäntä tosin painaa pitkää päivää ja ikävä on hirvee mutta onneks tyttö on ' helppo ' mun kapasiteetille ja toinen on masussa, vaikuttaa rauhalliselle kuten eka kerrallakin.hyvin oon jaksanu, kotona on ihana olla. ei vois vähempää kiinnostaa töihin meno.

mercedes
No, kai tänne just siitä saa kirjoittaa, jos on jotain huolia tai murheita ja haluais lohtua!
Harvoin jus silloin, kun kaikki on ihanaa ja onnella ei ole rajaa, tulee mieleen, että tuunpa tänne hehkuttamaan...

Mulla on pitkästä aikaa kaikki hyvin. Täytyy kyllä myöntää, että hetki sitten ei niin ollut, mutta onneksi ymmärsin tehdä elämälleni sen mitä pitikin -palata Pohjois-Karjalasta takaisin Helsinkiin. Voi, että on taas hyvä olla. :heart:

Hiluska
Yksi onnellinen pari täälläkin, vaukka molemmat ollaan paljon töissä ja vähän yhteistä aikaa, ei osata kasata ongelmia, vaan "äyskitään" vaikka puhelimessa asiat halki.

Yhteistyössä