Onko kellään tullut vasta kolmannesta lapsesta raskauspahoinvointia, jos aiemmissa ei ole ollut juuri yhtään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmasko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmasko?

Vieras
kahdessa raskaudessa en ole kertaakaan oksentanut tms, joskus aamuisin oli muutaman minuutin ajan huono olo (ei oksettava kuitenkaan)

Voiko kolmannessa tulla, vai onko suunnilleen joka raskaudessa vähän samantapaista

Mulla on nyt tämä kolmas odotus ihan eri maata kuin ekat kaks. Pahoinvointi on ihan uus ilmiö. Ainut mitä pystyn syömään tai himoitsen on kaikki rasvanen ja suolanen. Kaikki raikas ja hedelmäinen tulee heti ylös..

Mulla ainakin oli ehdottomasti kolmas raskaus pahin pahoinvoinnin suhteen.Kahesta ekasta oli oikeestaan hetken aamulla tai/ja illalla ja tuotakaan ei kestänyt varmaa kun reilu kuukauden alussa.Mutta tässä kolmannessa raskaudessa pahoinvointi olo koko päiväistä kesti noin 3kk.Oksennellut en kyllä ole missään raskaudessa,vai olisko kerran tullut ekassa.
Mutta kyllä mä sanon että jokainen raskaus on kuitenkin erilainen ja ainakin tämä kolmas minulla on moninkin tavoin tuntunut erilaiselta kuin nuo aikaisemmat,ns. enempi ottanut voimille.Onhan tässä tietty ikää kertynyt enempi,mutta en kuitenkaan nytkään ole kuin 26v.

2:n ensimmäisen odotuksen aikaan olin vain väsynyt, kolmannen kohdalla ei ollut väsymystä, mutta pahoinvointia ja siihen helpotti vain mausteiset ruuat. 2 ensimmäistä oli poikia ja 3. tyttö, nyt odotan neljättä, pahoinvoinitia oli ensimmäiset 3kk, ei ihan yhtä pahaa kuin kolmatta odottaessa.....saa nähdä tuleeko nyt taas tyttö :)

Uusimmat

Yhteistyössä