onko kellään tota toys "r väärinpäin" us:n parkkitaloa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
onko kestävä vai huono??

tai jos joku muu on ostanu vastaavan mihin mahtuu noi 1:43 autot eli noi lähes 5x10 cm autot...en ny mitannu mut ne isommat pikku autot kuiteski!!!!
niin mistä ostit ja mitä maksoit...

jos on parempia tarjouksia jossain ni vinkatkaa (tampereen seudun kaupoissa mielellään ; D)

poika on saamassa sen maton missä menee teitä yms niin ajattelin että jos me ostetaan pojalle sit toi niin ne voi yhdistää leikissä jne!!

Mua kiinnostaa myös kokemukset ko. parkkitalosta. Olen myös katsellut Fisher Pricen parkkitaloa. Ajattelimme nimittäin ostaa pojalle parkkitalon joululahjaksi. Mutta sen tosiaan pitäisi olla todella kestävä ja laadukas.

Minulla ei tuosta toiosauruksen parkkitalosta ole kokemusta, mutta meillä on fisher pricen parkkitalo ja se on ollut kestävä. Kaksi vuotias keksi nimittäin että sitähän on kätevä käyttää jakkarana ja niimpä hän työnsi parkkitalonsa esim. pöydän viereen ja kiipesi talon päälle ja kas vain näin pääsi katsastamaan pöydän tarjonnan. Talo kesti mainiosti kiipeilyn, mutta tämän ominaisuuden johdosta, talo on ollut nyt piilossa jonkun aikaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Oletko sä katsellut muita parkkitaloja kuin tuota Toys'r'usia?

mutten oo vielä nähny kuin tuon tai sitte yhes kaupas oli sellanen missä oli vaan pienelle autolle sopivat rampit...
litlisä oli kan mut se oli pieni ja mun mielestä oli pitäny ostaa pari muutakin siihen lisäksi että olis ollu jonku näkönen..siellä kun oli paloasemaan ne etä ne sai yhdisteltyä...

Alkuperäinen kirjoittaja Beck:
Minulla ei tuosta toiosauruksen parkkitalosta ole kokemusta, mutta meillä on fisher pricen parkkitalo ja se on ollut kestävä. Kaksi vuotias keksi nimittäin että sitähän on kätevä käyttää jakkarana ja niimpä hän työnsi parkkitalonsa esim. pöydän viereen ja kiipesi talon päälle ja kas vain näin pääsi katsastamaan pöydän tarjonnan. Talo kesti mainiosti kiipeilyn, mutta tämän ominaisuuden johdosta, talo on ollut nyt piilossa jonkun aikaa ;)

ap laskee rahojaan....

Meillä on Wader merkkinen muovinen parkkitalo,musta tosi hyvä.Aivan ykköslelu 2v pojalla. 3kerrosta,pari ramppia,tankkauspiste",autopesu",hissi.Mukana tuli 5 mvi pikkuautoa.
Tilasin net.anttilasta(nettisivuilla kuva),olikohan 49.90 mut juuri kattelin kodin1.ssa oli alle 40ekee. Joulun tienoilla ollu muistaakseni myös cittareissa. Tätä merkkia ei toys'r'us myy lainkaan

Noh, noin puolivuotta on menty vasta,vielä ainakin kestänyt... Autot on vähän isompia kuin esim.sikun t.hotwheelsin metalliautot.Ramppien leveys sopii isommallekin autolle,mut toisen rampin korkeus taas ei. Musta se on sillee hyvä,et on aika simppeli.Irto-osia(ainkaan pieniä) ei juuri oo. Sen saa myös siirrettyä toiseen paikkaa helposti päällä olevasta kahvasta.

Yhteistyössä