Onko kellään tietoa/kokemusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu, mä oon toista viikkoo(maanantaina alko 2vko)sillä ollu ja yli kilo on pudonnu. Enkä oo ees täydellisesti noudattanu ruokavaliota. ja viikonloppuna en juuri ollenkaa. Et kannattaa kokeilla!Nälkäkää ei pääse tuleen. Linssikeiton siasta oon tehny mm.porkkanasosekeittoo..

Sivut olen nähnyt minäkin, mutta en kyllä maksaisi itseäni kipeeksi tollasella. Niillä sivuilla kyllä ihan asiatekstiä, ja niillä pääsee hyvin liikkeelle. Mutta hinnat on kyllä aika hurjat. Tietty mitäpä sitä ei tekis hoikemman itsensä löytämiseksi :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 11:13 Äidinvaisto1983 kirjoitti:
Sivut olen nähnyt minäkin, mutta en kyllä maksaisi itseäni kipeeksi tollasella. Niillä sivuilla kyllä ihan asiatekstiä, ja niillä pääsee hyvin liikkeelle. Mutta hinnat on kyllä aika hurjat. Tietty mitäpä sitä ei tekis hoikemman itsensä löytämiseksi :)
Mä otin vaan sieltä sen listan mis oli ruuat ja sen avulla laihduttanu..eikä maksanu mitää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 16:32 n20 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 11:13 Äidinvaisto1983 kirjoitti:
Mä otin vaan sieltä sen listan mis oli ruuat ja sen avulla laihduttanu..eikä maksanu mitää...

Siis tarkotin just että niin on fiksua tehdä =)

Yhteistyössä