Onko kellään ongelmana pahanhajuinen hengitys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halitoosi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halitoosi

Vieras
Jätetään pois heti aluksi hampaiden huono kunto ym. Minulla on keliakia ja lahtoosi-intoleranssi, joiden olen ymmärtänyt saattavan aiheuttaa hajua.

Ostin juuri kielenpuhdistajan. Olisiko kellään hyvinä neuvoja? Onko SB12:sta kukaan saanut apua?

Nielu ja kurkun alkupään pinta voi myös olla niin "röpöllinen" että se kerää moskaa ja alkaa haista. Runsasta veden juontia syömisen jälkeen kannattaa kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Tuo kieliputsari on tosi hyvä yhdistettynä kunnon suuveteen. Ja kun sitä tottuu käyttämään yökkimättä ihan sieltä perältä asti niin eron kyllä huomaa!
Olisko kunnon suuvesi tuota SB12:sta?

No varmaankin... mie suosin Listerineä. Aluksi maistuu vessanpuhdistusaineelle, on aikas tujua mutta toimii. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuo kieliputsari on tosi hyvä yhdistettynä kunnon suuveteen. Ja kun sitä tottuu käyttämään yökkimättä ihan sieltä perältä asti niin eron kyllä huomaa!
Olisko kunnon suuvesi tuota SB12:sta?

No varmaankin... mie suosin Listerineä. Aluksi maistuu vessanpuhdistusaineelle, on aikas tujua mutta toimii. :)

Apteekissa sanottiin että Listerine on ihan samaa tavaraa kuin sb12, mutta huomattavasti halvempaa. Hammaslääkärissä kerrottiin että nuo edellä mainitut vaan sotkee suun bakteeritasapainon. Käytän itse kuitenkin Listerineä ja auttaa ainakin hetkellisesti.

Mikä siinä muuten on, että itse ei pysty toteamaan haiseeko henki?
Oot niin paatunut veturi, kerran kävi itellä kaupassa niin että ajattelin myyjän hengityksen haisevan aivan _hiton_ pahalta mutta myöhemmin tajusin että mun suustahan nuo ihanat aromit leijailivat...siinä sitten tajusin mikä todellinen ongelma tämä on, yleensähän tuota ei
tule huomanneeksi kun vasta sitten kun saat bussissa "oman alueen" itsellesi käyttöön. :D

Kaikki ongelmasta kärsivät, kokeilkaapa jonkun kanssa eri "tekniikoita" puhuessa.
Itse olen huomannut että vähän kuten puhaltaisi kohteen kasvojen ohi tai mitenkä
tuon nyt selittäisikään, tavallaan "ohjaa" hajut kulkeutumaan henkilön kasvojen ohi
eikä niin että syöksee hajut päin kasvoja, silloin hajua ei välttämättä edes huomata.

Mikä siinä muuten on, että itse ei pysty toteamaan haiseeko henki?
Oot niin paatunut veturi, kerran kävi itellä kaupassa niin että ajattelin myyjän hengityksen haisevan aivan _hiton_ pahalta mutta myöhemmin tajusin että mun suustahan nuo ihanat aromit leijailivat...siinä sitten tajusin mikä todellinen ongelma tämä on, yleensähän tuota ei
tule huomanneeksi kun vasta sitten kun saat bussissa "oman alueen" itsellesi käyttöön. :D

Kaikki ongelmasta kärsivät, kokeilkaapa jonkun kanssa eri "tekniikoita" puhuessa.
Itse olen huomannut että vähän kuten puhaltaisi kohteen kasvojen ohi tai mitenkä
tuon nyt selittäisikään, tavallaan "ohjaa" hajut kulkeutumaan henkilön kasvojen ohi
eikä niin että syöksee hajut päin kasvoja, silloin hajua ei välttämättä edes huomata.

Yhteistyössä