onko kellään ollut vuotoa vaikka raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinde

Vieras
luulin/luulen olevani raskaana... oviksesta viikko ni alko tiputella rukehtavaa vuotoa, ihan muutama tippa.. kun menkkojen piti alkaa tuli püolen siteellistä taas ruskeaa verta.. sit loppu ku seinään..
menkat aina olleet runsaat ja viis päivää kestävät.. pitäisköhän mun ottaa yhteyttä neuvolaan ja kysästä.. vai jatkuukohan raskaus ihan ok.. vaikka verta tulikin..?

Mulla tuli suurinpiirtein raskauden puoliväliin asti tiputteluvuotoa, välil oli 4-5 päivää väliä sitten alkoi taas. Neuvolan kommentti oli vaan että voi olla että menee kesken. Todella stressaavaa oli pelätä kokoajan, viel kun keskenmeno oli jo takana. Terve tyttö syntyi ajallaan :)

Lohduttomalta tuntuu, mutta voi olla vaaratonta tai sitten ei :heart: Mulla vuoto oli ihan veristäkin välillä, mutta ihan terve tytteli syntyi rv 41+5 :D Vuodon syytä ei koskaan saatu selville, istukkakin on ihan takaseinämällä eikä näinollen ollut todennäköinen vuodon aiheuttaja.

Vuodot raskauden alussa ovat todella yleisiä ilman että mikään on vialla. Jos on mennäkseen kesken, niin menee. Eipä siihen itse oikein voi vaikuttaa, eikä kyllä neuvolassakaan.. :| Jos sulla ei ole tuon kummempaa vuotoa ollut, niin sulla ei ole syytä huoleen! Oikein onnellista odotusaikaa sulle ja kevät vaaville! :hug:

Yhteistyössä