Onko kellään ollut raskaana ollessa kipua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Häpyluussa kun nousee ylös?
Mä en muista et olisi aiemmissa ollut, tää on jatkunut nyt sunnuntaista ja tuntuu siis noustessa ja kävellessäkin vielä!
Sellainen outo jomotus/painontunne, kauheen vaikeaa selittää mut jos joku tietäis... :xmas:

Tuon tyylistä oli edellisessä raskaudessa rv18 lähtien ja jatkui viikko tolkulla. Oliskohan ollut lähempänä kolkyt viikkoa, kun kipu helpotti.
Eikä kyllä ollut mitään apua mulla siihen ja neuvolassa vaan sanottiin, että kuuluu asiaan, koita kestää, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Tuon tyylistä oli edellisessä raskaudessa rv18 lähtien ja jatkui viikko tolkulla. Oliskohan ollut lähempänä kolkyt viikkoa, kun kipu helpotti.
Eikä kyllä ollut mitään apua mulla siihen ja neuvolassa vaan sanottiin, että kuuluu asiaan, koita kestää, jne.

No mulla viikkoja jo 32, ja muutaman päivän ollut tämä..
Vauvakin laskeutunut jo ja ajattelin jos siitä johtuisi..

Alkuperäinen kirjoittaja vierailulla:
kuulostavat. Ei käy kateeksi pahenevat vaan todennäkösesti loppua kohti....

No se nyt ei haittaa vaikka pahenee..
Tää on ollut niin kamalan vaikea raskaus kaikkine kipuineen ja ongelmineen et hyvä jos vaavilla kaikki kunnossa, sitten voi vaikka sattuakkin, ei jaksa oikein siitä välittää kun on jo niin tottunut kaikkiin näihin ongelmiin..

Minulla viikkoja saman verran ja supistaessa viiltää tuolta alhaalta niin maan vietävästi. En vaan tiedä että onko vauva laskeutunu vai ei.
Toinen järkyttävä kipu on oikealla puolella alimpien kylkiluiden kohdalla. Istua ei siedä paria minuuttia kauempaa, mitä se voi olla? :(

Yhteistyössä