Onko kellään ollut lapsensa ristiäisissä housuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Vai onko hame / mekko ainoa vaihtoehto? Onko housut liian arkiset? Joka tapauksessa tulee tavallinen, vähän nätimpi paita.

Ja pidetäänkö sisällä kenkiä? Pitääkö lapsetkin? Juhlat kotona.

Miul oli poikani nimiäisissä housut...liituraitahousut... ei miusta yhtään liian arkiset... miks se on oltava hame tai mekko? Juhlat oli anoppilassa ja kaikilla oli kengät... pojulla oli viel tennarit jalassa :heart:

Mulla oli mustat suorat housut.
Ei kai mikään laki itä vaadi että hame täytyy olla.
Ja kenkiä oli tarkoitus pitää, mutta niin vaan kaikki heitti mononsa nurkkaan sissään tullessa paitsi pastori.
Et teet kuin haluat =)

Mulla ainakin on ollu housut kaks kertaa, kerran vaan hame. Eikä kenkiä kellään, ei omalla porukalla eikä vierailla.

Ei kai nyt mitään farkkuja ole soveliasta laittaa, mutta on niitä paljon juhlavampiaki housuja tarjolla. Eikä ristiäiset kotosalla ole mielestäni niin hirveän muodollinen tapahtuma, että tarvitsisi ihan viimesen päälle olla vaatteet, vähän juhlavammat kuin arkivaatteet, se riittää mulle ainakin! =)

Kahet kastejuhlat olen viettäny housuissa, en tullut ajatelleksikaan että olisi jotenkin sopimatonta. Toisissa oli kengät, mutta toisen lapsen juhlissa jätin kengät pois. Niin ja meilläkin oli kummatkin kotona.Minä en ole hame ihmistä niin miksi pukisin päälleni jotain missä en tunne itseäni kotoisaksi.

Yhteistyössä