Onko kellään muulla tätä Nokian lumia 710 ? tai jotain lumiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
alkaa mennä hermo. Tämä ei mm. anna mun poistaa mitään yhteystietoja, koska ne on linkattu facebookista jotenkin. Vaikka poistan ne tiedot facebookista niin ne ei poistu mun puhelimesta. Ja vahingossa linkitin yhden henkilön alkuvalikkoon, ja en saa sitäkään sieltä poistettua. ARGGGG

Ja mikä typerintä, tähän ei saa edes omia soittoääniä. Mahtaako tästä myydessä saada omaansa yhtään takaisin?

Minäkin haluaisin käyttökokemuksia Lumiasta, lähinnä siitä 800-mallista.

Ensin ajattelin odotella, että Lumia 900 tulisi markkinoille, mutta sitten tsekkasin mitat ja 900 on niin isokokoinen (pituus kertaa leveys), etten halua ainakaan sitä!

Saa siihen soittoääniä, mutta ne on ensin lyhennettävä max. 40 sek. pituisiksi, max. 1 MB kokoisiksi, soittoäänityypiksi Zunessa ringtone ja sitten siirto puhelimeen.

Mul on lumia 800. Soittoääniä on pilvin pimein ilmaisissa sovelluksissa, hae Marketplacesta vaikka ringtones-sanalla niin löytyy. Lataa joku sovellus ja siellä on.

Alkuvalikosta saa poistettua yhteystiedon kun pitä sitä pohjassa ja sit sulkee ruksista.

Poista yhteystieto kokonaan menemällä Ihmiset-valikosta yhteystietoon ja sieltä roskiskuvakkeella,huomaa että jos olet tallentanut useaan eri paikkaan (esim Google ja Windows Live) niin pitää poistaa erikseen kaikista, että häviää kokonaan puhelimesta.

Oliks jotain muuta? :)

Akun kesto parani äskettäisessä käyttispäivityksessä merkittävästi. Ei nyt mikään fantastinen vieläkään mut olennaisesti parempi kuin ennen päivitystä. Kestää about 36 h mulla lataamatta, ja on todella aktiivikäytössä.

Näppäilyvirheitä tulee kyllä, et pitempiä tarinoita tällä ei kyl kirjoita! Toisaalta ennakoiva tekstinsy öttö toimii aika kivasti.

Käyttöliittymä on hyvä ja kivan pelkistetty kun vertaa esim Samsungeihin.

[QUOTE="vieras";27080306]Miten sen kappaleen saa sitten lyhennettyä 40sek. pituiseksi ja maks 1mb kokoiseksi?[/QUOTE]

Älä ala tuhrata, vaan käytä ringtone-sovelluksia.

Yhteistyössä