Onko kellään muulla synnyttäneellä laaja-alainen lantionpohjan laskeuma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla leikattu rectocele, muita laskeumia ei ole. Etuseinämän kudos hieman löystynyt verrattuna aiempaan, mutta ei laskeumaa kuitenkaan. Oletko leikkausjonossa vai vieläkö lapsia tulee?

Luinpa huonosti, anteeksi. Eli pääset leikkaukseen ilmeisesti. Itsellä lapset onneksi tehty, ja leikattiin. Toki en olisi ilman laskeumaakaan lähtenyt uutta raskautta edes harkitsemaan.

Ainakin lääkäri on puhunut siihen malliin, että leikkaus voisi olla edessä sitten, kun lapsiluku on täynnä. Yritämme vielä uutta raskautta. En siis ole vielä leikkausjonossa.

ap

Ei kannata ainakaan tuonne lääkärikeskus aavaan mennä vaivaa korjaamaan.
Työkaverini kävi siellä laskeumaa hoitamassa, ja lopputulos oli pahempi kuin lähtötilanne, eivätkä suostuneet enää virheitään korjaamaan.

Kirjoitin tuossa aiemmin rectocele-leikkauksesta. Mut leikattiin ihan julkisella, ei ollut mitään ongelmaa saada apua. Oon lukenut, että monilla silti ollu. Kannattaa käyttää julkinen-kortti myös. Itellä ainakin turvallinen olo isohkossa sairaalassa.

Tuo linkki Aavaan oli vain esimerkkinä lukijoille, joilla ei ole mitään käsitystä asiasta. Olen nimenomaan puhunut laskeumistani julkisen puolen lääkärien kanssa eli leikkaus tulisi olemaan julkisella.

Miten tarkalleen lopputulos oli pielessä työkaverilla?

ap

Yhteistyössä