V
vieras
Vieras
Saattaa olla vähän väärä sana, mutta tarkoitan sellaista kun minun täytyy esim monta kertaa illassa kurkata lapsia, että varmasti hengittävät. Joo, tätä olen kyllä täältä lukenut että muilla samanlaista. Mutta, jos ovelta kurkkaan, minun pitää yleensä tietty määrä se tehdä ja jos en näe kunnolla ja olen jo menossa poispäin minulle tulee tunne että on pakko mennä takaisin ja katsoa uudestaan. Jos en sitä tee, minusta tuntuu että tapahtuu jotain pahaa.
Välillä kun meinaan, että nyt en kyllä mene, ajattelen kuitenkin että en voi olla menemättä, koska se kuitenkin pieni vaiva siihen nähden jos jotain oikeasti tapahtuu.
Taitaa olla aika sekavaa tekstiä ja kuulostaa melko pöljälle :/
Olisin kuitenkin kiitollinen kommenteista! En nyt varsinaisesti odota hulluksi haukkumisia, mutta asiallista.
Välillä kun meinaan, että nyt en kyllä mene, ajattelen kuitenkin että en voi olla menemättä, koska se kuitenkin pieni vaiva siihen nähden jos jotain oikeasti tapahtuu.
Taitaa olla aika sekavaa tekstiä ja kuulostaa melko pöljälle :/
Olisin kuitenkin kiitollinen kommenteista! En nyt varsinaisesti odota hulluksi haukkumisia, mutta asiallista.