G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuon verranhan kaikkien tuon ikäisten kuuluu muutenkin saada rasvaa päivässä ruokaan lisättyna.. jos haluat lisätä rasvaa, niin anna sitä vielä enempi, kun lapses kerta kasvaa himpun hitaammin.
Aijaa, mä luulin et se on rasvaLISÄ,
kun ei meidän muille ole tarvinnut antaa mitään öljyjä...
No kait sitä sit saa turvallisesti antaa enempi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuon verranhan kaikkien tuon ikäisten kuuluu muutenkin saada rasvaa päivässä ruokaan lisättyna.. jos haluat lisätä rasvaa, niin anna sitä vielä enempi, kun lapses kerta kasvaa himpun hitaammin.
Aijaa, mä luulin et se on rasvaLISÄ,
kun ei meidän muille ole tarvinnut antaa mitään öljyjä...
No kait sitä sit saa turvallisesti antaa enempi.
joo katsos, mulla on 1v2kk typykkä (ihan "normaalisti" kasvanut) ja meille ainakin on sanottu neuvolassa, että puuroon tms pitäs laittaa vähän rasiamargariinia, että saa sen 2tl päivässä rasvaa (ja siis suositus kaikille). Kasvava lapsi tarvitsee rasvaa kuitenkin. Voit ihan huoletta mättää sitä, niin paljon kuin ite kärsit, jos laps kasvaa hiukan huonommin. Rasvasemmat maidot ja muut maitotuotteetkin on ihan kätsyjä huonommin kasvavalle, eikä mitään rasvattomia.