Onko kellään muilla lapsen leluja myös olohuoneessa? Miten säilytätte ne siellä siistinnäkösesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Touho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Touho

Vieras
Pojalla, 3v, on omakin huone mutta se on lähinnä nukkumista, junaradalla ajelua ja piirtämistä/askartelua varten käytännössä. Miljoonat pikkuautot ja Legot on olkkarissa omassa "leikkinurkassa", koska niillä leluilla poika leikkii 99% kotona ollessa ja meillä muutkin oleskelevat pääosan ajasta tässä olkkari-avokeittiö-akselilla :)

Mua kiinostais saada ideoita SIISTIIN lelujen "julkisäilytykseen" eli kun lelut on tälleen näkösällä. Mitään muovisia kirjavia arkkuja ja laatikoita ei meidän olkkariin tule :) Enkä halua muutenkaan leluarkkuja, koska lastenhuoneessa on pehmot ja rautatien osat puisissa leluarkuissa.

Nyt ne olkkarin lelut on rottinkisissa kangasvuoratuissa pyykkikoreissa ja sinänsä ihan siistinnäköset mut noista on hankala kaivella noita pikkuautoja (käytännössä aina etsitään sitä alimpana olevaa eli kipataan kaikki sata autoa lattialle...), kun ovat tollasia lapselle korkeita ja syviä malliltaan.

Mä himoitsen olkkariin ikkunan alle leluille näistä jompaakumpaa:
http://www.asko.fi/tuotteet.php?tuoteryhma=13 tuolta toi alin Timor-penkki teakin värisenä
tai siitä samalta sivulta "hyllyt ja cd-telineet"-otsikon alta tuo Cocos-laatikosto vaakatasossa :)

Dublo legot isossa laatikossa jossa renkaat alla. Laatikko säilyy näppärästi pöydän alla. Ja puisen junaradan osat on sängynaluslaatikossa sängyn alla. Juu ja siis olohuoneessa. Meillä on vähän "erilainen" olohuone joten siellä on myös sänky :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Levitä tasaisesti ympäri lattiaa! Tai parempi, anna poikasi tehdä se! :laugh: Kyllä lapsiperheen koti saa näyttää siltä, että siellä asuu lapsia! :whistle:

Näin ne on meilläkin :laugh:

Meil oli olkkarissa iso muovilaatikko mikä oli päällystetty vanhoilla lasten verhoilla niin sisä- kuin ulkopuoleltakin. Oli ihan kivan näköinen ja siinä oli aina ns. vauvalelut.
meillä kun lapset leikki olohuoneessa 1-2 vuotiaina. Ja sen ikäkauden lelut säilytettiin siinä. Isompien lelut oli lastenhuoneessa.

ikeasta semmoset vihreät lelulootat joisa o pyörät alla.Kannet maksaa erikseen muttei paljoa.
OIsko yhellä loovalla se 4-5? hintaa ja kannella n.1?

käteviä.

Ja kyllä ne monasti pitkin lattioita on,

Kun on lapsia niin saa olla sen näköistäkin mun mielestä että on lapsia.
Meillä on olkkarin nurkassa muovisia lelulaatikoita ja sieltä lapset (2 ja 4 vee ) kaivelee leluja.
Yläkerrassa on makkarit ja leluhuone josta haetaan aina muutama laatikko ja vaihdetaan niitä välillä.

Pelit on lipaston laatikoissa ja tytön tavaroista iso osa on yläkerrassa.

meil on sellanen vanha 50-luvun avohylly jossa rottinkikoreja joka vain leluille.ns leluhylly. siihen järjestellään lelut.osa on pentikin vesiheinäarkussa ns lelulaatikossa makkarissa. ei mene aamulla kauaa kun 3v ne autot sieltä etsii pitkin lattiaa..

Kodin Anttilassa oli just isoja MATALIA kangasvuorisia koreja, joita itse mietin lasten leluille olohuoneeseen. Niistä sais lelut kätevästi ja olisivat kuitenkin meidän sisustukseen paremmin sopivat kuin nykyiset muoviset nalle puh korit.

Lasten kirjat meillä on kirjahyllyssä omalla tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kodin Anttilassa oli just isoja MATALIA kangasvuorisia koreja, joita itse mietin lasten leluille olohuoneeseen. Niistä sais lelut kätevästi ja olisivat kuitenkin meidän sisustukseen paremmin sopivat kuin nykyiset muoviset nalle puh korit.

Lasten kirjat meillä on kirjahyllyssä omalla tasolla.

Meilläon tuollainen ja se on hyvä, sisustukseenkin sopiva jasielyä saa leluy helposti.

Meillä on olohuoneessa tämmönen:

Hylly ja korit Ikeasta. Tällä hetkellä hyllyssä paljon enemmän kirjoja ja leluja. Karmeimmat muovihärpäkkeet saa kivasti piiloon noihin rottinkikoreihin.

Yhteistyössä