H
hymynen
Vieras
Miehelläni on siis ollut puolen vuoden ajan paniikki -ja ahdistuskohtauksia. Nyt hänellä puhkesi näkö -ja kuuloharhat. On sairaalassa hoidossa. Onko täällä kellään yhtään kokemusta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hymynen:Miehelläni on siis ollut puolen vuoden ajan paniikki -ja ahdistuskohtauksia. Nyt hänellä puhkesi näkö -ja kuuloharhat. On sairaalassa hoidossa. Onko täällä kellään yhtään kokemusta?
Alkuperäinen kirjoittaja tara:Jo, on kokemusta, paniikkihäiriöistä, ahdistuksesta, kaksisuuntaisesta mielialahäiriäistä ja jonkin asteisista harhoista. Mitä haluat tietää?
Alkuperäinen kirjoittaja äksö:Ilmeisesti kohta on, kun yksi kaveri saadaan kunnolla diagnosoitua. On ollut niin sekopäämeininkiä jo pitkän aikaa. Ei vaan itse ole suostunut aiemmin hoitoon.
Riehuu ja näkee harhoja, mä en ole aiheeseen perehtynyt, joten en tiedä onko muitakin kuin skitsoja jotka näkee ihmeellisyyksiä. Kiinnostaa vastaukset siis täälläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Kun hän kotiutuu, kannattaa ottaa lisäksi lisäravinteet käyttöön mm. E-Epa ja karnosiini.
http://www.biovita.fi/uusi/news.php?lang=fi&id=822
Alkuperäinen kirjoittaja Skitso:Mulla on diagnosoitu skitsofrenia, kolme psykoosia sairaalajaksoineen takana. Lääkityksellä pysyy hyvin kurissa; käyn työssä ja elän muutenkin normaalia elämää.